تاریخ انتشار: 1396/06/08 15:29
کد خبر: 185892

یک توصیه به منصوریان برای حل مشکل گلزنی استقلال: از راهکار دنیزلی استفاده کن!

سرمربی استقلال برای حل مشکل گلزنی تیمش باید دست به یک اقدام درست و حسابی بزند.
یک توصیه به منصوریان برای حل مشکل گلزنی استقلال: از راهکار دنیزلی استفاده کن!

علیرضا منصوریان می داند تیمش با مشکل گلزنی مواجه شده است. زدن تنها یک گل در 5 بازی و 450 دقیقه تلف شده فقط برای رقم خوردن یک گل اصلا منطقی به نظر نمی رسد. سرمربی جوان استقلال باید این مشکل را ریشه کن کند.

برای کمک به منصوریان، شاید بهتر باشد به او یک پیشنهاد ساده بدهیم؛ اینکه گاهی از تجربه دیگران درس بگیرد. در فصل ششم وقتی مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود، دیدار هفته بیستم این تیم برابر استقلال اهواز با حساب شکست یک بر صفر برای سرخ ها به اتمام رسید. دنیزلی بعد از این بازی از مدیریت وقت باشگاه خواست به جای جلسات تمرینی، 5 بازی تدارکاتی پشت سر هم با تیم های درجه 4 و 5 تهران برای پرسپولیس تدارک ببینند. این اتفاق رخ داد و پرسپولیس به جای آن که تمرین کند، هر روز فقط فوتبال بازی کرد و موفق شد به هر حریف خود حداقل 6، 7 گل در هر بازی بزند.

در طول هفته، دنیزلی با این کار فقط گلزنی به تیم های حریف را با بازیکنانش تمرین کرد. آنها بعد از این اتفاق در 5 هفته موفق به رقم زدن 11 گل شدند و پرسپولیس در موقعیت سازی و طراحی حمله نیز نمره قبولی گرفت. همان فصل، سرخپوشان توانستند از مکان نهم جدول به مکان سوم رسیده و بالاتراز استقلال تهران فصل ششم را به اتمام برسانند.

منصوریان باید بداند فوتبال با تمام پیچیدگی هایی که دارد، گاهی یک ورزش کاملا ساده است که معضلات بزرگ آن با راهکارهای ساده و دم دستی حل می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wamp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیرضا منصوریان: در فضای بی سوادی گیر کرده ایم/ برد پرسپولیس برابر الاهلی برای من هم مهم است