تاریخ انتشار: 1396/06/10 13:20
کد خبر: 185542

لقب جدید دایی؛استاد قهرمانی در جام حذفی!

هافبک بازیساز سایپا معتقد است که این تیم رقابت‌های جام حذفی را با هدف قهرمانی آغاز خواهد کرد.
لقب جدید دایی؛استاد قهرمانی در جام حذفی!

هافبک بازیساز سایپا معتقد است که این تیم رقابت‌های جام حذفی را با هدف قهرمانی آغاز خواهد کرد.

آرش رضاوند در خصوص عملکرد سایپا در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر  گفت: ما 10 امتیاز گرفتیم و معمولاً تیم‌هایی که دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه هستند به صورت متوسط باید از هر بازی 2 امتیاز بگیرند. البته ما فعلاً از قهرمانی صحبت نمی‌کنیم و می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم. فکر می‌کنم می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم، اما مقابل تراکتورسازی اشتباهاتی داشتیم و البته بازی سنگین با استقلال باعث شده بود تا از نظر بدنی کمی خسته شویم. در مجموع بد نتیجه نگرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در مورد شانس ساپیا برای کسب سهمیه یا قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم با این موضوع به تیم خودمان استرس بدهیم و بازی به بازی جلو می‌رویم. شما دیدید که استقلال در شروع لیگ نتیجه نگرفت و بحث قهرمانی چقدر به این تیم فشار وارد کرد. سایپا بازیکنان جوانی دارد و اگر ما یکی، دو سال کنار هم باشیم قطعاً می‌توانیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشیم.

هافبک بازیساز سایپا درباره شرایط سایپا برای حضور در جام حذفی گفت: من در نفت تهران سابقه رفتن به فینال و قهرمانی را دارم. آقای دایی استاد قهرمانی در جام حذفی است و ما می‌توانیم با بردن 6 بازی به آسیا برویم. تلاش می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم و این جام را با  همین نیت آغاز خواهیم کرد. اولین بازی ما هم برابر اکسین البرز است و به نظر من کار آسانی در پیش نخواهیم داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5wb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اردوی احتمالی سایپا در اطراف تهران!