تاریخ انتشار: 1396/06/10 15:24
کد خبر: 185518

رقیب های دیرینه پرسپولیس حالا زوجی موفق در خط حمله هستند!

مهاجم شمالی پرسپولیس که به نظر می‌رسید با حضور منشا کمترین فرصت برای حضور در ترکیب این تیم را به دست بیاورد، تاکنون شرایط مناسبی را پشت سر گذاشته است.
رقیب های دیرینه پرسپولیس حالا زوجی موفق در خط حمله هستند!

حضور گادوین منشا به عنوان دومین بازیکن در جدول گلزنی باعث شد تا جایگاه علی علیپور در ترکیب پرسپولیس تنگ به نظر برسد. با این حال مهاجم شمالی پرسپولیس همچون فصل گذشته توانسته از فرصت‌های خود به خوبی سود ببرد و یکی از نفرات فیکس این تیم لقب گیرد.

مهمترین نکته‌ای که در طول دو بازی اخیر از این بازیکن به چشم آمده، عملکرد او در فاز تهاجمی و خصوصا در ارسال پاس بوده است. جایی که او در دیدار برابر الاهلی عربستان و دقایقی بعد از حضور گادوین منشا توانست پاس گل خود برای به تساوی کشاندن بازی را ارسال کند. او در دیدار تدارکاتی برابر تیم دسته دومی خوشه طلایی هم بهترین همکاری را با منشا داشت و روی پاسکاری با یکدیگر زمینه ساز برد پرگل مقابل این حریف بودند. در دیدار روز گذشته نیز منشا با ارسال دیدنی خود علیپور را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا اکنون این زوج در روزهای غیبت مهدی طارمی بهترین هماهنگی را با یکدیگر کسب کنند. همکاری این دو بازیکن البته بزرگترین پیام را نیز برای سکوهایی داشت که معتقد بودند مهاجم نیجریه‌ای در باند پاس ندادن به او قرار گرفته است و هجمه تندی را علیه مهدی طارمی  و دیگر بازیکنان شکل دادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5wa6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر خط حمله سرخپوشان؛ زوج علیپور-منشا در راه است؟

انتخاب سخت برانکو در روزهای سرنوشت ساز
مهاجمان پرسپولیس و تردید سرمربی کروات