تاریخ انتشار: 1396/06/10 20:22
کد خبر: 185486

پرسپولیس-استقلال و باز هم 9 امتیاز اختلاف

پرسپولیس-استقلال و باز هم 9 امتیاز اختلاف

در جدول لیگ برتر ایران فعلا تیم پارس جنوبی با 13 امتیاز صدرنشین است. پرسپولیس با یک بازی کمتر و 10 امتیاز دوم است و سایپا هم با 5 بازی و 10 امتیاز سوم است. استقلال با نتایج ضعیفی که از ابتدای فصل گرفته با 4 امتیاز در رده پانزدهم است و فقط سپیدرود رشت را پایین‌تر از خودش می‌بیند.

طبق آخرین خبری که اعلام شده بازی عقب افتاده پرسپولیس در مقابل گسترش فولاد روز 16 شهریور در تبریز برگزار خواهد شد. اگر پرسپولیس این بازی را ببرد (با هر نتیجه‌ای) دوباره به صدر برمی‌گردد. اما نکته مهم این است که پرسپولیس در صورت پیروزی در این بازی 9 امتیاز از استقلال فاصله می‌گیرد؛ آن هم فقط در 5 هفته! این فاصله دقیقا فاصله‌ای است که در پایان لیگ گذشته بین دو تیم وجود داشت. در پایان لیگ شانزدهم پرسپولیس 66 امتیازی شد و استقلال 57 امتیاز گرفت.

با تجربه‌ای که از سال گذشته به جا مانده مشخص است که کم کردن این فاصله اصلا کار آسانی برای استقلال نیست. آن‌ها با این که در نیم فصل دوم از پرسپولیس هم بیشتر امتیاز گرفتند اما در پایان فصل 9 امتیاز کمتر داشتند. آیا با توجه به این تجربه می‌شود گفت استقلال قادر نیست این فاصله را جبران کند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnk7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ برانکو و منصوریان بر سر این بازیکن/ این بار منصوریان ناکام می شود؟