تاریخ انتشار: 1396/06/11 13:17
کد خبر: 185411

بیگ‌زاده: امیدوارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم

بیگ‌زاده: امیدوارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم

هاشم بیگ‌زاده، مدافع تیم نفت تهران در دوره قبلی مقدماتی جام‌جهانی عضو تیم ملی بود اما به دلیل مصدومیت شانس بازی در جام‌جهانی را از دست داد اما حالا امیدوار است در بازی‌های مقدماتی حضور ندارد، بتواند در جام‌جهانی 2018روسیه حضور داشته باشد. حرف‌های بیگ‌زاده را با همشهری می‌خوانید.

 نظرت در مورد بازی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی چیست؟

خدا را شکر در زمین حریف 10نفره هم نباختیم. توانستیم رکورد گل نخوردنمان در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018را حفظ کنیم.

دوره قبل در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی عضو تیم ملی بودی اما این بار جایت خالی بود. نظر خودت چیست؟

قسمت این‌طوری بود. در فوتبال این اتفاقات می‌افتد، یک روز هستی و یک روز هم نیستی! ان‌شاءالله تلاش می‌کنم دوباره به تیم ملی برسم.

 یعنی امیدواری دوباره به تیم ملی دعوت شوی؟

حالا تلاشم را می‌کنم. امید دارم دعوت شوم، اصلا انسان با امید زنده است. 4سال پیش بازی‌های مقدماتی بودم اما قسمت نبود در جام‌جهانی بازی کنم شاید این‌بارکه در بازی‌های مقدماتی نیستم در جام‌جهانی بازی کنم.

 

به نظر بازیکنانی که بالای 30سال دارند و از تیم ملی خط می‌خورند کی‌روش دیگر آنها را به تیم ملی دعوت نمی‌کند. نظر خودت چیست؟

نه این‌جوری نیست! کی‌روش همیشه روی تمام بازیکنان نظر داشته به خصوص به بازیکنانش در تیم ملی وفادار است. مطمئن باشیدآندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، پژمان منتظری و شاید هم خودمن دوباره به تیم ملی دعوت شویم. درست است که تیم ملی نتیجه گرفته است اما دلیل نمی‌شود بازیکنان دیگری به تیم ملی دعوت نشوند.

 الان مصدومیتت کاملا بهبود پیدا کرده است؟

خدا را شکر تمرینات خودم را آغاز کرده‌ام، از چند روز دیگر هم شرایطم بهتر خواهد شد. کل تیم مصمم هستیم بعداز تعطیلات شروع مسابقات را با قدرت آغاز کنیم. قرار است یک اردوی یک هفته‌ای هم داشته باشیم.

چطور شد مصدوم شدی؟

من سه بازی اول لیگ بازی کردم اما به دلیل اینکه قبل از شروع فصل بدنسازی مناسب نداشتم این مصدومیت سراغم آمد اما حالا مصدومیتم رفع شده است و ان‌شاء‌الله بتوانم برگردم و خوب کار کنم.

سطح لیگ را چطور دیدی؟

سطح لیگ نسبت به پارسال پایین‌تر است و از لحاظ کیفی افت کرده است. دلیلش را نمی‌دانم، سال‌های قبل تیم‌های خوبی در لیگ بودند ‌و هزینه‌های خوبی هم می‌کردند بازیکنان خوبی هم می‌گرفتند و سخت می‌شد از تیم‌ها امتیاز گرفت. حتی شما می‌دیدید 5، 6 تیم در قواره مدعی ظاهر می‌شدند و برخی مواقع تعداد مدعیان قهرمانی به 7، 8 تیم هم می‌رسید ولی الان شاید تعداد مدعیان به یکی، دو تیم برسد و بقیه تیم‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند.

تیم سابقت استقلال هم با منصوریان نتوانسته نتایج لازم را کسب کند. در این باره چه نظری داری؟

بله، بالاخره منصوریان دور از انتظار ظاهر شده است و آن چیزی که انتظار می‌رفت اتفاق نیفتاد. هواداران هم با این بازیکنانی که استقلال دارد انتظار نتایج به مراتب بهتری را داشتند. الان هم شرایط سخت است و تیمی که لیگ را بد شروع می‌کند به خصوص تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس جمع کردنش خیلی سخت است. به هرحال امیدوارم استقلال از این شرایط بیرون بیاید چراکه هواداران اذیت می‌شوند. امیدوارم هیات مدیره تصمیم مناسبی در این ارتباط بگیرند. ممکن است هیات مدیره از کادرفنی فعلی حمایت کنند اما در ادامه نتایج لازم کسب نشود و تصمیم آنها زیر سوال برود. هر تصمیمی می‌گیرند امیدوارم در نهایت به نفع استقلال تمام شود.

 

خود تو به نظر می‌رسید با امیرقلعه‌نویی به تیم ذوب‌آهن بروی، چرا به نفت تهران پیوستی؟

امیرخان همیشه به من لطف داشته، کارهم درست شده بود به ذوب‌آهن بروم ولی این تیم جای خالی نداشت. حالا نفت هم تیم ریشه‌دار و خوبی است و همیشه جزو تیم‌های صاحب سبک در لیگ برتر بوده و تا اینجای کار هم خوشبختانه پرداختی‌هایی داشته‌اند و قول دادند بهتر می‌شود. ما چیزی از تیم‌های مدعی لیگ کم نداریم  و می‌توانیم بهترین نتایج را هم بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knyr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هاشم بیگ زاده بین دوراهی چپ و راست برای بازی با پرسپولیس