تاریخ انتشار: 1396/06/11 18:53
کد خبر: 185351

اشتباه منصوریان؛عدم برگزاری دیدار دوستانه!

سرمربی استقلال ترجیح داد در برنامه های آماده سازی این تیم بازی های دوستانه را قرار ندهد.
اشتباه منصوریان؛عدم برگزاری دیدار دوستانه!
علیرضا منصوریان و مدیران استقلال در توجیه عدم نتیجه گیری این تیم به موضوع تغییرات در ترکیب آبی ها بارها اشاره کردند و این موضوع را به عنوان دلیل اصلی شکست های استقلال در شروع لیگ معرفی کردند.
 
سرمربی استقلال عقیده داشت که اضافه شدن چندین بازیکن به ترکیب اصلی تیم باعث شده تا نا هماهنگی به وجود بیاید و برای حل این موضوع نیاز به گذشت زمان است. با این وجود اما استقلالی ها در دو هفته تعطیلات لیگ هیچ دیدار دوستانه ای انجام ندادند تا تجربه منحصر به فردی را نسبت به دیگر تیم ها رقم بزنند.
 
پرسپولیس در تعطیلی لیگ دو دیدار دوستانه برگزار کرد، پیکان با سفر به اصفهان برابر ذوب آهن به میدان رفت، سپید رود رشت در سه دیدار تدارکاتی تیم خود را محک زد، نفت تهران برابر تیم امیدهای خود قرار گرفت، سیاه جامگان و فولاد خوزستان نیز چنین برنامه ای را پشت سر گذاشتند و اکثر تیم های لیگ برتری برای حفظ شرایط بدنی بازیکنان خود و بالا بردن هماهنگی در هفته های ابتدایی لیگ در دیدارهای دوستانه متنوعی به میدان رفتند.
 
با این وجود اما استقلالی ها در تعطیلی لیگ برتر ترجیح دادند تا تنها به انجام تمرینات برنامه ریزی شده بپردازند و در بازی های دوستانه شرکت نکردند. استقلال در پیش فصل نیز بازی های دوستانه پرشماری را انجام نداد تا بازی های رسمی لیگ و جام حذفی برای منصوریان تبدیل به دیدار دوستانه شود و آبی ها در این مسابقات آزمون و خطا برای ترکیب خود را انجام دهند.
 
شکست در بازی های دوستانه در روزهای بحرانی استقلال می توانست شرایط را برای سرمربی استقلال بدتر از قبل کند و به همین دلیل منصوریان مانند فصل گذشته ترجیح داد تا آبی ها در بازی های دوستانه شرکت نکنند. ترس از شکست در بازی های دوستانه، پروسه هماهنگی بازیکنان استقلال را به بازی های لیگ موکول کرد و حالا آبی ها روز جمعه دو هفته بعد از شروع تعطیلات لیگ در زمین مصنوعی سیرجان برابر حریف لیگ یکی خود قرار می گیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zbow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن جوان استقلال، برای نفت به میدان می رود