تاریخ انتشار: 1396/06/13 14:12
کد خبر: 185030

در پرسپولیس همه الماس سیاه را دوست دارند

وقتی گادوین منشا به پرسپولیس آمد تصورها بر این بود که برانکو با سیستم 2-4-4 بازی می کند و از زوج او و مهدی طارمی در خط حمله بهره خواهد برد اما در هفته‌های اخیر بیشتر مهدی طارمی و علیپور با هم بازی کردند و منشا بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده است.
در پرسپولیس همه الماس سیاه را دوست دارند

فیکس بازی نکردن منشا حرف و حدیث‌هایی را به همراه داشت. از جمله اعتراض منشا و اینکه خطاب به باشگاه پرسپولیس گفته بود اگر قرار است من بازی نکنم و روی نیمکت بنشینم بهتر است بروم و شما هم دستمزد سنگینی به من نپردازید که پاسخ باشگاه پرسپولیس این بود که ما به تو احتیاج داریم و با برنامه نسبت به جذبت اقدام کردیم.

در این بین شایعه پاس ندادن به منشا هم مطرح شد که البته در کارشناسی صورت گرفته در برنامه 90 مشخص شد که اینطوری‌ها هم نیست که به او پاس ندهند. شاید در یکی دو صحنه منشا دریافت کننده بهتری بود که به او پاس داده نشد و این اتفاق در هر تیمی محتمل است.  

 دیروز تولد منشا بود. کریم باقری دستیار ایرانی برانکو اولین نفری بود که به او تبریک گفت و او را در آغوش گرفت و بوسید. حسین ماهینی همشهری مهدی طارمی در توئتیرش به شوخی نوشت: «یه جور کیک تولد منشا رو کوبیدم تو صورتش که نیم ساعت داشت می‌شست خودشو! » علیپور رقیب منشا هم در صفحه اینستاگرامش  تولد منشا را به او تبریک گفت و از او به عنوان یک دوست خوب یاد کرده است. این رفتارها نشان می‌دهد که منشا مورد غضب پرسپولیسی‌ها نیست و این طور نیست که بخواهند به او پاس ندهند و خرابش کنند.

شاید حساسیت‌ها از جایی شروع شده که منشا روی نیمکت نشست و انتظار داشت وقتی به زمین می‌رود همه توپ‌ها همانند زمان پیکان به او ختم شود، در حالی که در تیم‌های بزرگ این چنین نیست و طبیعتا توپ در خط حمله به بازیکنان متععدی ختم می‌شود چون تیم بزرگ بیشتر بازیکن بزرگ دارد که مدعی گلزنی‌اند.  

 از همه مهم‌تر نیمکت نشینی منشا تصمیم برانکو است و نه بازیکنان پرسپولیس. کما اینکه برخی از بازیکنانی که در یکی دو سال اخیر روی نیمکت تیم پرسپولیس نشسته‌اند بازیکنان بزرگی بوده‌اند و هستند. برانکو و هر مربی دیگری تنها می‌تواند یازده بازیکن را به میدان بفرستد و البته نیمکت نشینی اگر برای بازیکن ناراحت کننده نباشد هیچ گاه منجر به حضورش در زمین نخواهد شد.

42052a6f-8533-4cb0-9628-17e8baaa63f7


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjqmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر خط حمله سرخپوشان؛ زوج علیپور-منشا در راه است؟