تاریخ انتشار: 1396/06/17 18:18
کد خبر: 184275

برانکو و دید مثبت به کیلوهاى اضافه!

برانکو اینبار برخلاف گذشته موضع تندى نسبت به بازیکنان ملى پوش تیمش اتخاذ نکرد و آنها را ستایش کرد.
برانکو و دید مثبت به کیلوهاى اضافه!
برانکو و کارلوس کى روش که از زمان تداخل اردو و بازى تیم هاى تحت  هدایت خود با یکدیگر به مشکل جدى برخورده اند، اینبار با شرایط مثبتى نسبت به برنامه پیش رو نگاه مى کنند.
 
آخرین درگیرى لفظى دو طرف به کنایه برانکو نسبت به ناآمادگى شاگردانش اختصاص داشت؛ برانکو در اظهاراتى عجیب و صریح اعلام کرد که بازیکنانش را بعد از اردوهاى تیم ملى در شرایطی از کارلوس کى روش تحویل مى گیرد که کیلوهاى اضافه آنها مانع از تحقق مسیرشان مى شود!
 
او البته اینبار و بعد از پیروزى مقابل گسترش فولاد تبریز با دیدگاه دیگرى به سوى موضوع بازگشت ملى پوشانش نگاه مى کند.
 
برانکو در پایان نشست خبرى مقابل گسترش فولاد و سرمست از پیروزى و صدرنشینى تیمش اعلام کرد: آمادگى بازیکنان ملى پوش در این نتیجه بى تاثیر نبوده است. سرمربى کروات سرخپوشان البته با گلایه بابت فاصله کم زمانى در اختیار داشتن بازیکنانش تا جدال با گسترش فولاد، نقطه قوت تیم را نیمکت قوى تیمش عنوان کرد و در نهایت با اشاره به عملکرد بازیکنان ملى پوش، آنها را برخلاف همیشه در بازگشت از اردوى تیم ملى آماده دانست.
برانکو که پیش از این آخرین کنایه انتقادى خود در جدال با کى روش را با جمله اى در خصوص کیلوهاى اضافه و ناآمادگى بازیکنان تیمش عنوان کرده بود، برخلاف گذشته، سرمست از پیروزى، عملکرد شاگردانش را ستود تا به نظر برسد در تقویم فشرده ى بین او - پرسپولیس و کى روش و تیم ملى از راه دوستى وارد شده و منافع طرفین را در نظر گرفته است.
 
برانکو پیش از این نیز با توجه به اینکه کى روش تصمیم او در به کارگیرى محمد انصارى در پست دفاع میانى را در تیم ملى نیز اجرایى کرده بود، به تمجید از او پرداخته بود، نشانه هایى از رابطه مثبت را به اجرا گذاشته و باید دید در ادامه مسابقات به چه شکل پیش خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zagl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویارویی دوباره کی‌روش و برانکو!