تاریخ انتشار: 1396/06/18 14:10
کد خبر: 184147

حدادی فر: قصد خداحافظی ندارم/ شاید این اتفاقاتی که برایم رخ داده حکمتی داشته باشد

حدادی فر: قصد خداحافظی ندارم/ شاید این اتفاقاتی که برایم رخ داده حکمتی داشته باشد

قاسم‌ حدادی‌فر روزهای سختی را در فوتبال ایران پشت سر می‌گذارد. او پارسال قبل از شروع لیگ مصدوم شد تا 7ماه از میادین دور باشد و امسال هم در بازی با سیاه‌جامگان رباط پاره کرد تا دوباره 6 تا 7ماه دوری از فوتبال را تحمل کند. با حدادی‌فر در خصوص وضعیت فعلی‌ خودش، نتایج ذوب‌آهن و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم.

 

چند روز از جراحی زانویت می‌گذرد؟

فکر کنم 19 یا 20 مرداد جراحی کردم. هنوز یک‌ماه نشده است.

 

پس با این شرایط احتمالا بهمن‌ماه برمی‌گردی.

امیدوارم که خیلی زود برگردم و بهمن‌ماه بازی کنم.

 

حتما روزهای سختی را پشت سر می‌گذاری.

واقعا خیلی سخت است که دوباره کارهای سال گذشته مثل فیزیوتراپی و... را تکرار می‌کنم. گذراندن این روزها واقعا عذاب‌آور است اما امید دارم که برگردم و دوباره بازی کنم.

 

از دستگاه‌های فیزیوتراپی نفرت نداری؟

نمی‌دانم چه بگویم. خب واقعا سخت است که دوباره کارهای قبل را تکرار کنم.

 

شایعه شده بود که شاید خداحافظی کنی.

خب خودتان می‌گویید شایعه اما من قصد خداحافظی ندارم و می‌خواهم دوباره بازی کنم. خیلی‌ها گفتند خداحافظی کنم اما من ناامید نیستم. 34سال سن دارم و می‌خواهم دوباره بازی کنم. به نظرم می‌توانم چند سال دیگر خیلی خوب بازی کنم و دوست دارم با خوبی از فوتبال خداحافظی کنم نه با مصدومیت.

 

ولی خیلی بدشانس هستی، درست است؟

دقیقا، همه به من می‌گویند که تو دیگر چقدر بدشانسی! به هر حال شاید حکمت و قسمتی در آن باشد که این اتفاقات افتاده است اما امیدوارم روزهای خوبم را دوباره تکرار کنم. من به مردم اصفهان و طرفداران فوتبال ذوب‌آهن خیلی بدهکارم. آنها همواره به من پیام‌های امیدبخش می‌دهند و برایم آرزوی بهبودی دوباره می‌کنند و امیدوارند که بتوانم دوباره به فوتبال برگردم و قدردان زحمات و محبت‌های آنها شوم. واقعا از آنها تشکر می‌کنم.

 

چرا ذوب‌آهن لیگ را خوب شروع نکرد؟

من همه بازی‌ها را دیدم و معتقدم ذوب‌آهن در دو سه‌بازی که مساوی کرد مستحق برد بود. من قبل از شروع بازی‌ها خیلی امیدوار بودم که این تیم شروع خوبی داشته باشد اما هنوز هم دیر نشده است. به نظر من ذوب‌آهن تیم فوق‌العاده‌ای دارد و امسال هم مدعی جدی قهرمانی در لیگ است. قطعا بعد از تعطیلات شرایط ذوب‌آهن بهتر خواهدشد.

 

در مورد عملکرد تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی چه صحبتی داری؟

خب، نتایج همه‌چیز را در مورد بازیکنان و کادرفنی نشان داد. من معتقدم که مردم این نسل فعلی را فراموش نخواهند کرد و آنها کار بزرگی را انجام دادند. نسل98 در دل و ذهن مردم ماندنی شدند اما نسل فعلی از نسل98 هم بهتر است. کی‌روش واقعا تیم بسیار خوبی ساخته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zejr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن مسلمان: استقلالی نیستم ولی مجبور شدم با استقلال قرارداد ببندم/ طارمی و منشا نمی توانند با هم بازی کنند