تاریخ انتشار: 1396/06/21 13:19
بلوف رسانه عربستانی؛
کد خبر: 183620

تاکتیک پرسپولیس برای بازی امروز لو رفت

رسانه های عربستانی خبر دادند که تاکتیک پرسپولیس برای بازی با الاهلی عربستان لو رفته است.
تاکتیک پرسپولیس برای بازی امروز لو رفت

 یکی از سایت های خبری مشهور در کشور عربستان به انتشار یک گزارش در مورد شرایط تاکتیکی و فنی پرسپولیس پیش از آغاز دیدار مقابل الاهلی عربستان پرداخت و به نوعی، تاکتیک سرخپوشان برای این بازی را لو داد.

در بخشی از این گزارش آمده: « برانکو ایوانکویچ، سرمربی کروات پرسپولیس در ابتدای تمرین بیشتر بر آمادگی جسمانی شاگردان خود تمرکز کرد و سپس به ترسیم تاکتیک خاصی پرداخت که طبق آن بازیکنان پرسپولیس به ضد حملات چشم می دوزند تا به این ترتیب اگر در بازی آینده مقابل الاهلی با حملات گسترده این تیم مواجه شدند، بتوانند از این تاکتیک نهایت بهره برداری را داشته باشند و...»

این گزارش از تمرین پرسپولیس در حالی منتشر شده که تمرینات این هفته سرخپوشان در باشگاه ایرانیان و تحت نظارت شدید و به نوعی در فضای بسته رسانه ای انجام گرفت اما آخرین تمرین سرخپوشان در ورزشگاه محمدبن زاید ابوظبی برگزار شد که طبق قانون، خبرنگاران تنها حق داشتند 15 دقیقه ابتدایی تمرین را به نظاره بنشینند.

اگر واقعا تمام نکاتی که در گزارش نوشته شده، حقیقت داشته باشد، این سوال پیش می آید که چطورامکان دارد در زمانی بسته بودن تمرین، عربستانی ها به تاکتیک سرخپوشان پی ببرند. البته به صورت کلی و با توجه به تفکرات برانکو ایوانکویچ، پرسپولیس همیشه تلاش می کند فوتبال مالکانه را در دستور کار قرار بدهد و در اغلب اوقات از حریفانش بیشتر صاحب توپ است و میدان را مدیریت می کند. با این حساب نیازی به ضدحمله ندارد زیرا از یک سو ابزارهای کافی برای طراحی حمله روی دروازه حریفان را در لیست خود می بیند و از طرف دیگر، برای چرخش توپ در محیط های مختلف، برنامه ریزی تاکتیکی دارد.

با این حساب شاید رسانه های عربستانی به دنبال آن بودند که «بلوف» بزنند و خود را مطلع از اتفاقات تمرین پرسپولیس جلوه دهند. اگر چیزی غیر از این باشد، باید به طرف اماراتی شک کرد زیرا پرسپولیس در امارات و در فضایی بدون حضورخبرنگاران باید به تمرین آخر خود قبل از جدال با الاهلی وارد می شد و این تردید وجود دارد که اماراتی ها، اطلاعات تمرین پرسپولیس را در اختیار عربستانی ها قرار داده اند!

به هر حال برای چنین بازی های بزرگی باید همه احتمالات را در نظر گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wa8yv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهمان ویژه پرسپولیس و برانکو