تاریخ انتشار: 1396/06/21 16:20
کد خبر: 183582

آخرین وضعیت حضور هوادران استقلال در بازی با پارس جنوبی جم

برخلاف برخی شایعات اخیر، در بازی پارس جنوبی جم و استقلال بلیت فروشی خواهد شد.
آخرین وضعیت حضور هوادران استقلال در بازی با پارس جنوبی جم

پارس جنوبی در هفته ششم لیگ برتر برابر استقلال به میدان می‌رود. این بازی با توجه به حساسیتی که برای نیمکت استقلال دارد بسیار حائز اهمیت بوده و نگاه‌ها را متوجه دو تیم کرده است.

*بازی پارس جنوبی جم برابر استقلال رایگان نیست.این بازی در ورزشگاه 15 هزار نفری تختی شهر جم برگزار می‌شود و برای تک تک جایگاه‌ها بلیت فروشی خواهد شد. پیش از این گفته شده بود که تماشای این بازی رایگان است.

*پارسی‌ها بسیار امیدوارند با توجه به علاقه مردم جم و شهرهای اطراف به تیم پارس جنوبی، هوادار استقلالی در ورزشگاه نباشد و همه سکو‌ها را هواداران خودشان پر کنند. با این حال 1500 بلیت معادل 10 درصد را برای هواداران استقلال در نظر گرفتند که اگر از آن استقبال نشود این تعداد را هم به هواداران پارس جنوبی اختصاص خواهند داد.

*اومانیا احتمالا در نیمه دوم برای پارس جنوبی بازی می‌کند. این بازیکن که به دلیل همراهی تیم ملی کاستاریکا تازه سه روز است که به تمرینات پارس جنوبی اضافه شده است شرایط لازم را ندارد. از این رو شنیدیم تارتار برنامه‌ای برای حضور این بازیکن در ترکیب اصلی ندارد و شاید در نیمه دوم از این بازیکن استفاده کند.

*احتمال دارد اشکان خورشیدی که به عنوان داور بازی استقلال و پارس جنوبی انتخاب شده است تغییر کند. گویا اعتراض استقلالی‌ها به قضاوت این داور، پارسی‌ها را هم حساس کرده و با توجه بر تنشی که بر سر انتخاب این داور به وجود آمد، آنها هم بدشان نمی‌آید که خورشیدی جایش را به داور دیگری بدهد.

بازی تیم های پارس جنوبی جم و استقلال تهران ساعت 20 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnp8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک استقلالی  پارس جنوبی جم :به استقلال گل بزنم شادی نمی کنم