تاریخ انتشار: 1396/06/22 13:04
کد خبر: 183414

پرسپولیس-الهلال؛ دوئل مدافعان پرسپولیس و یک مهاجم سوری دیگر

در راه عبور از سد الاهلی و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مدافعان پرسپولیس به خوبی از پس ماموریتی که برعهده داشتند، برآمدند.
پرسپولیس-الهلال؛ دوئل مدافعان پرسپولیس و یک مهاجم سوری دیگر

قبل از بازی با الاهلی بیشتر رسانه های عربستانی با زوم کردن روی عمر السوما ستاره سوریه ای این تیم مدعی بودند مهاجم شماره 9 الاهلی که با 6 گل زده در 6 مصاف با نماینده های ایران راه گلزنی را به خوبی بلد است، می تواند مرد تعیین کننده برنده مصاف محمد بن زاید باشد.

اما برخلاف تمام جنگ های روانی و کری هایی که خوانده شد، عمر السوما نتوانست در بازی برگشت کاری از پیش ببرد و مدافعان پرسپولیس به خوبی از پس مهار این مهاجم خطرناک و گلزن برآمدند تا به این ترتیب راه برای رسیدن به اولین نیمه نهایی لیگ قهرمانان هموار شود. السوما در طول 90 دقیقه بازی با وجود این که پرسپولیس یک یار هم کمتر داشت اسیر بازی خوب انصاری و خلیل زاده شد تا باعث ناامیدی طرفداران الاهلی شود.

حالا با صعود پرسپولیس به نیمه نهایی قهرمان ایران باید در این مرحله به مصاف دیگر تیم عربستانی یعنی الهلال برود، تیمی که همچون الاهلی در نوک خط حمله خود از دیگر ستاره خط حمله تیم ملی سوریه بهره می برد و طرفداران این تیم نیز امید زیادی به عمر الخریبین در راه رسیدن به فینال دوخته اند. این بازیکن که در جریان بازی ایران و سوریه زوج السوما بود حالا با پیراهن شماره 77 الهلال باید مقابل سرخپوشان قرار بگیرد.

مدافعان پرسپولیس بدون شک برای اتمام ماموریت آسیایی خود باید در بازی نیمه نهایی از عهده مهار این مهاجم جوان و سوریه ای الهلال هم بر بیایند. مهاجمی که در یکی از بازی های مرحله گروهی به پرسپولیس گل زد، این روزها مهاجم اول خط حمله الهلال و یکی از ستاره های کلیدی رامون دیاز است و مهار او می تواند شادی بخش قهرمان ایران باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnxkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چند نکته از صعود طلایی پرسپولیس