تاریخ انتشار: 1396/06/23 08:02
کد خبر: 183244

بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال

بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال با انجام 4 دیدار در روز جمعه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس استقلال مهمان تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ است.
بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال

دیدار های هفته 6 لیگ برتر فوتبال با انجام 4 دیدار در روز جمعه برگزار می‌شود که در مهم ترین این رقابت ها استقلال مهمان تیم فوتبال پارس جنوبی جم است.

پدیده- سایپا؛ ساعت 17

تیم فوتبال سایپا با هدایت علی دایی تا هفته پنجم رقابت های لیگ برتر توانسته با کسب 10 امتیاز رده سوم جدول را بدست آورد .

 سایپا با شکست مقابل اکسین البرز از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت اما این تیم با 7 گل زده در دیدار های لیگ برتر جزو مدعیان قهرمانی قرار دارد.

از طرفی تیم فوتبال پدیده هم با 8 امتیاز در رده چهارم و سایه به سایه شاگردان دایی حرکت می کند.این تیم با سرمربیگری مهاجری رده چهارم جدول را کسب کرده و در کارنامه خود 9 گل زده را نیز رقم زده است .

به هر ترتیب 2 تیم فوتبال سایپا و پدیده در دور رقابت های حذفی نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و اکنون هر 2 تیم باید در شرایطی درمشهد به مصاف یکدیگر بروند که تیم برنده جایگاه سوم را کسب  می کند

تراکتورسازی - سیاه جامگان؛ ساعت 19

تیم فوتبال تراکتورسازی با هدایت گل محمدی در سه بازی ابتدای فصل نتوانست نتایج قابل قبولی را برای این تیم تبریزی رقم بزند اما رفته رفته شاگردان گل محمدی از هفته چهارم رقابت ها با نتایج کسب شده  توانستند تیم را در رده نهم جدول قرار دهند .

تیم فوتبال تراکتورسازی هم اکنون تا هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با کسب 6 امتیاز ،5 گل زده را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است .

از طرفی شاگردان گل محمدی در رقابت های جام حذفی با شکست تیم پدیده توانستند به دور بعدی صعود کنند و این تیم در هفته 6 مسابقه ها نیز باید به مصاف دیگر تیم مشهدی یعنی سیاه جامگان برود .

تیم فوتبال سیاه جامگان با هدایت اکبر میثاقیان با کسب 6 امتیاز رده هشتم جدول را کسب کرده است .شاگردان میثاقیان توانستند 7 گل زده را در کارنامه رقابت های لیگ برتری ثبت کنند.این تیم همچنین در رقابت های جام حذفی موفق شد تیم برق جدید شیراز را از سد راه خود بر دارد و به مرحله بعد صعود کند .با این حساب هر 2 سرمربی تراکتورسازی و سیاه جامگان با روحیه بالا به مصاف یکدیگر در ورزشگاه تبریز می روند.

ذوب آهن - استقلال خوزستان؛ ساعت 19/45

تیم فوتبال ذوب آهن با سرمربیگری قلعه نویی تا به اینجای رقابت های لیگ برتر توانسته 7 گل زده را در کارنامه به ثبت برساند و این تیم اکنون تا هفته پنجم مسابقات با 6 امتیاز رده هفتم جدول را نیز کسب کرده .

شاگردان قلعه نویی با توجه به روند مناسبی که در رقابت های لیگ برتر دارند اما در بازی جام حذفی نتیجه را به فجر سپاسی واگذار کردند تا شکست تلخی را در این فصل با هدایت قلعه نویی رقم بزنند .

بدون شک قلعه نویی در ادامه رقابت های لیگ برتر کار سختی را در پیش رو دارد چرا که این مربی در همان ابتدا از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.

تیم فوتبال استقلال خوزستان هم با هدایت عبدالله ویسی تا به اینجای رقابت ها تنها 5 امتیاز را کسب کرده و در رده یازدهم جدول قرار دارد .

شاگردان ویسی در کارنامه خود 4 گل زده را ثبت کردند و آنها در دیدار جام حذفی نیز توانستند تیم میعاد مغان اردبیل را با تعدا گل بالا شگست دهند تا با روحیه بالا به مصاف تیم زخم خورده سبز پوشان اصفهانی بروند .

بدون شک ویسی برای گرفتن امتیاز به اصفهان می رود و در طرف  مقابل سبزپوشان اصفهانی هم باید روند رو به رشد خود را ازهفته 6 رقابت ها از سر بگیرند.

پارس جنوبی - استقلال تهران ؛ ساعت 20

تیم فوتبال استقلال با هدایت منصوریان تنها 4 امتیاز را تا به اینجای رقابت های لیگ برتر کسب کرده است .

شاگردان منصوریان در کارنامه خود نیز تا به اینجای رقابت ها تنها 1 گل زده دارند و رده پانزدهم را هم کسب کرده اند و می توان گفت این تیم ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارد.

با توجه به تصمیم مدیران استقلال ،سرمربی این تیم تنها فرصت انجام 2  بازی برایش در نظر گرفته شده بود که دیدار مقابل پارس جنوبی جم آخرین فرصت هیئت مدیره به علیرضا منصوریان است . استقلال از اولین اولتیماتوم خود در جام حذفی سربلند بیرون آمد و توانست گل گهر را شکست بدهد.

اگر منصوریان بتواند در شهر جم پیروز شود می تواندهمچنان سکان هدایت آبی پوشان را در دست بگیرد اما اگر تیم فوتبال پارس ، استقلال را بشکست بدهد در آن صورت بحران آبی پوشان عمیق تر خواهد شد.به این ترتیب سرمربی استقلال برای گذراندن امتحان نهایی با موفقیت کار سختی را در پیش دارد .

تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف تیم پارس جنوبی جم می رود که بازیکنانی همچون امید ابراهیمی ،منتظری،شهباززاده ،مجید حسینی ،شجاعیان و زکی پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد .

در طرف مقابل شاگردان تارتار با یازده گل زده همراه پرسپولیس زهردارترین خط حمله لیگ را دارند.این تیم با 13 امتیاز رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر را کسب کرده است.

همچنین تیم فوتبال پارس جنوبی جم که به لقب شگفتی ساز معروف است در رقابت های جام حذفی نتیجه را به نساجی مازنداران واگذار کرد تا با روحیه مضاعف به مصاف حریف خود در لیگ برتر برود .

به هر ترتیب دیدار استقلال و پارس جنوبی برای آبی پوشان از اهمیت خاصی برخوردار است و مهدی تارتار در صورت پیروزی تیمش می تواند حکم اخراج منصوریان را امضا کند.با این وجود باید دید منصوریان می تواند از دومین امتحان خود سربلند بیرون بیاید یا خیر .

 

اسامی داوران دیدار های لیگ برتر ؛جمعه 24 شهریور

پارس جنوبی – استقلال تهران / ساعت 20 – ورزشگاه تختی جم

اشکان خورشیدی – رضا سخندان – حسن ظهیری – محمد ملکی – ناظر: حسین عسکری

 

تراکتورسازی تبریز – سیاه جامگان / ساعت 19 – ورزشگاه یادگار امام تبریز

رضا مهدوی – بابک داوری – اسد حاج محمدی – شاهو اصلانی – ناظر: محمدعلی فروغی

 

ذوب آهن اصفهان – استقلال خوزستان / ساعت 19:45 – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

جواد رحیم زاده – سعید علی نژادیان – جعفر مهاجر – علی صفایی – ناظر: محمدعلی فروغی

 

پدیده خراسان – سایپا /ساعت 17 – ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

وحید کاظمی – سجاد طوری – علی اکبر عظیم پور – علی بای – ناظر: سعید بطحایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wa8kd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق جالبی که برای تیم های لیگ برتری افتاد!