تاریخ انتشار: 1396/06/23 17:07
کد خبر: 183157

در مچ اندازی تارتار و منصوریان برنده کیست؟

قصد دارم بدون هیچ گونه مقدمه ای به اصل مطلب بپردازم. به اعتقاد من استقلال و شخص منصوریان سخت ترین بازی سال 96 خویش را برگزار خواهند نمود.
در مچ اندازی تارتار و منصوریان برنده کیست؟

 چرا که از طرفی علیرغم دارا بودن بازیکنان خوبی که در این فصل به خدمت گرفته اند، نتوانسته اند تا به اینجای کار نتایج مطلوبی را کسب نمایند و با کسب هر نتیجه بدی که این فصل برایشان رقم می خورد، خاطرات تلخ بازی چند ماه پیش مقابل العین امارات در ذهن مردم و هواداران تداعی می شد. از طرفی آخرین فرصت علیرضا منصوریان جهت نشان دادن توانایی های خویش به فوتبال ایران خواهد بود. زیرا اگر چنین نشود، میبایست برای همیشه از باشگاه استقلال برود.

از همه مهمتر اینکه مقابل تیم قلدر و پرانگیزه ای به اسم پارس جنوبی جم به میدان خواهند رفت که برای ماندن در صدر جدول و کورس قهرمانی چنگ و دندان تیز کرده و در تلاش است تا خاطرات بد حذف در جام حذفی را به دست فراموشی سپرده و به همگان ثابت نماید که اتفاقی بیش نبوده است.

آنچه مسلم است مسابقه ای بسیار نفس گیر و حساس خواهد بود و به احتمال زیاد بینندگان 1 بازی فیزیکی و محکم را شاهد باشند. چرا که دو مربی سعی در خنثی سازی استراتژی ها و تاکتیک های یکدیگر داشته و لذا احتمال می رود این بازی گل های زیادی نیز به همراه نداشته باشد. حتی ممکن است با تساوی بدون گل یا تساوی با تعداد گلهای کم به پایان برسد.

بخاطر مهم بودن این مسابقه برای آبی پوشان پایتخت، به احتمال فراوان این مسابقه زیباترین و در عین حال کم اشتباه ترین بازی این فصل آنها باشد. به احتمال قریب به یقین منصوریان ابتدا سعی در گل نخوردن و ارزیابی حریف و سپس گلزنی در حملات سریع و حتی ضد حملات داشته باشد. در طرف مقابل نیز، احتمالا شاگردان تارتار بخواهند با رهبری امید سینگ از روی فرار از کناره ها و باز کردن ساختار دفاعی استقلال در فضای نزدیک به مدافعین کناری و حتی سانتر روی دروازه استقلال به گل برسند.

تمامی این موارد در روی کاغذ می باشد، اما آنچه نتیجه مسابقه را مشخص می نماید، آنالیز دقیق پیش از مسابقه توسط کادر تیمها، آمادگی جسمانی بازیکنان خصوصا تیم استقلال، اشتباهات فردی و گروهی کمتر و انگیزه و عملکرد بازیکنان و سرمربیان جوان تیم در طی 90 دقیقه خواهد بود.

مسابقه بسیار جذابی است. توصیه می کنم حتی 1 دقیقه اش را از دست ندهید.

نویسنده: محسن بابادی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gx9yx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار بالاتر از سرخابی‌ها؛ منصوریان و برانکو مقهور پارس جنوبی!
در پایان هفته اول لیگ برتر؛