تاریخ انتشار: 1396/06/25 18:57
کد خبر: 182768

بازیکنان ناشناخته پرسپولیسی سکان هدایت تیم

پرسپولیس با توجه به حضور در لیگ قهرمانان بازی‌هایش با فشردگی زیادی دنبال می‌شود و این مساله باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ تصمیم به ایجاد تعادل حضور در بازی برای شاگردانش بگیرد.
بازیکنان ناشناخته پرسپولیسی سکان هدایت تیم
پرسپولیس با توجه به حضور در لیگ قهرمانان بازی‌هایش با فشردگی زیادی دنبال می‌شود و این مساله باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ تصمیم به ایجاد تعادل حضور در بازی برای شاگردانش بگیرد.
 
دیدارهای ملی و حضور در لیگ قهرمانان و لیگ برتر باعث شده پرسپولیس روزهای فشرده‌ای را پشت سر بگذارد و این مساله دلیلی برای تصمیم برانکو ایوانکوویچ برای استراحت به شاگردانش شده است. سرمربی کروات سرخپوشان در نشست خبری امروز اعلام کرد که بازی حساس و پرفشار مقابل الاهلی باعث خستگی شاگردانش شده و او برای اینکه تیمی شاداب را در ادامه و خصوصا جدال مقابل الهلال در اختیار داشته باشد، احتمالا برابر پیکان به چند ستاره تیمش استراحت دهد. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به شرایط بازیکنان و احتمال استراحت برای چهره‌هایی که برانکو ایوانکوویچ در نظر دارد.
 
دروازه
 
جنگ برای حضور در ترکیب اصلی در این پست بین علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشوویچ است. دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس طی یک ماه اخیر دیدار مقابل کره جنوبی، سوریه، گسترش فولاد، الاهلی عربستان (رفت و برگشت) و سیاه جامگان را پشت سر گذاشته تا با 6 بازی شرایط سخت و پرفشاری را تجربه کند. با این حال برانکو ایوانکوویچ از این دروازه‌بان در جدال مقابل گسترش فولاد بلافاصله بعد از دیدار مقابل سوریه استفاده کرد تا مشخص شود انتخاب اول او تحت هر شرایطی شماره یک تیمش است و برای دیدار مقابل پیکان هم بعید است او تغییری در این رابطه در تیمش ایجاد کند.
 
خط دفاعی
 
غیبت سیدجلال حسینی باعث می‌شود تا برانکو کمترین جابجایی را برای این پست در نظر داشته باشد. با این حال بعید نیست او با اضافه کردن شایان مصلح و صادق محرمی به ترکیب تیمش تغییراتی را ایجاد کند. در صورتی که این دو بازیکن به ترکیب اضافه شوند، محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه از ترکیب خارج خواهند شد و ماهینی و خلیل زاده زوج قلب دفاعی را شکل می‌دهند و شایان در سمت چپ و محرمی در سمت راست به میدان می‌روند.
 
خط میانی
 
در خط میانی نیز بازیکنانی مثل سیامک نعمتی و بشار رسن مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند تا فرصت استراحت برای دیگر بازیکنان اصلی فراهم شود. کمال کامیابی نیا هم که دقایق کوتاهی برای سرخپوشان به میدان رفت احتمالا در ترکیب اصلی این تیم مقابل پیکان حاضر خواهد شد و بشار رسن و سیامک نعمتی در کنار وحید امیری چهار بازیکن خط میانی را تشکیل دهند. در صورت این تغییرات محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده فرصت استراحت خواهند داشت و البته احتمال اینکه وحید امیری نیز با توجه به بازی‌های فشرده ملی با استراحت همراه شود تا فرشاد در ترکیب اصلی حاضر شود زیاد است.
 
خط حمله
 
برانکو ایوانکوویچ در دیدار برابر گسترش فولاد مهدی طارمی را نیمکت نشین کرد تا او با انرژی بالای خود در زمان حضور در ترکیب باعث رقم خوردن پیروزی پرسپولیس شود، احتمالا بار دیگر این پروسه را در ذهن داشته باشد. در این صورت علیرغم اینکه شانس بالا رفتن تعداد گل‌های آقای گل پرسپولیس کاهش می‌یابد، گادوین منشا و علی علیپور در ترکیب اصلی حاضر خواهند شد.
 
با این شرایط شایان مصلح، صادق محرمی، سیامک نعمتی و بشار رسن در کنار گادوین منشا، 5 تغییر احتمالی برانکو ایوانکوویچ برای تقابل مقابل مجید جلالی و شاگردانش خواهد بود. دیدار دو تیم فردا و از ساعت 20 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3waljx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رادوشوویچ: دلم میخواهد در ترکیب اصلی باشم

برانکو مجوز جدایی علیرضا بیرانوند را داد
در صورت صحت پیشنهاد فنرباغچه و پیشرفت این دروازه‌بان؛