تاریخ انتشار: 1396/06/25 19:04
کد خبر: 182767

حمایت یک پرسپولیسی از تیم استقلال و منصوریان

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بابت نتایج دور از انتظار استقلال اعلام کرد باید حمایت لازم از منصوریان در شرایط فعلی انجام شود تا آنها به روزهای خوب خود بازگردند.
حمایت یک پرسپولیسی از تیم استقلال و منصوریان

اسماعیل حلالی، بازیکن سابق پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ گفت: پرسپولیس روند رو به رشدی را در پیش گرفته است و روز به روز پیشرفت می کند. همه چیز خوب پیش رفته و در این مسابقه هم مقابل الاهلی با اینکه تیم ده نفره بود بازهم به برتری رسیدند و نشان دادند که چه تیم باکیفیتی هستند. شرایط به حدی خوب است که حتی بازی‌های 4 روز یک بار هم مشکل و خللی در کار پرسپولیس ایجاد نمی کند و این تیم با نفرات جایگزین نتیجه مورد نظر را کسب می کند. ان شالله دوباره با یک برد به صدر جدول برمی گردیم.

وی با اشاره به شرایط پیکان گفت: پیکان یک حسن خیلی خوب دارد و آن هم این است که آنها به جوانان خود روی می آورند و این هم به فلسفه تیم‌شان برمی‌گردد که کلا تیم‌های پایه قدرتمندی دارند. آنها نسبت به فصل قبل از لحاظ مهره‌ای علی الخصوص در کارهای هجومی افت کرده‌اند؛ اما نمی‌توان به آنها خرده گرفت. آنها قرار نیست قهرمان شوند و به خاطر همین چیزی برای از دست دادن ندارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره غرور احتمالی بازیکنان این تیم در برابر پیکان به خاطر شکست الاهلی گفت: درست است که بازیکنان ایرانی این خصیصه را دارند اما برانکو طوری آنها را تریبت کرده که اینطور نباشند.

وی درباره وضعیت بد این روزهای استقلال گفت: دوست ندارم استقلال را ضعیف ببینم. تمام آرزویم این بود که اگر باختی بود جلوی یکدیگر رقم بخورد و به تیم دیگری نبازیم. تیم دوم من به نوعی استقلال است. هروقت نفرات این دو تیم قوی بوده‌اند لیگ ما پویاتر بوده و تیم ملی نتایج بهتر کسب کرده است. خیلی دوست داشتم علیرضا دو هفته پیش و بعد از تصمیم غیر حرفه ای مدیران باشگاه عطای این کار را به لقایش می بخشید. زندگی کردن با آدمهای غیر حرفه ای سخت است. برخلاف بقیه من الان اعتقاد دارم منصوریان باید بماند و با قدرت به کار خود ادامه دهد. فقط باید کادر فنی خود را تقویت کند. البته علیرضا باید آرامش خود را حفظ کند و این قدر استرس نداشته باشد. حرکات کنار زمین او به خاطر همین استرس است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9djj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 برانکو: منشا می‌تواند جای طارمی را پر کند/ دربی در آلمان برای هواداران مهم است