تاریخ انتشار: 1396/06/28 08:05
کد خبر: 182294

سرنوشت آبی پوشان پایتخت در دستان ژنرال!

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران درحالی با دیدار با اهمیت استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در تهران آغاز می شود که سرنوشت آبی پوشان پایتخت در دستان «امیر قلعه نویی» سرمربی فعلی ذوب آهن و سال های گذشته استقلال است.
سرنوشت آبی پوشان پایتخت در دستان ژنرال!

 استقلال تهران که در بدترین دوران تاریخ پرافتخار خود بسر می برد و تنها با چهار امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی ایستاده است، فردا شب (چهارشنبه) در یکی از سرنوشت سازترین بازی های سال های اخیر خود از ذوب آهن اصفهان میزبانی می کند.

استقلال که از لحاظ فنی عملکرد بسیار ضعیفی تا هفته ششم از خود نشان داده و تنها یک گل به ثمر رسانده است در هفته اخیر با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم می کند و در حالی که به نظر می رسید دوران حضور «علیرضا منصوریان» روی نیمکت آبی پوشان به پایان رسیده است، هیات مدیره این باشگاه که نشان داده قدرت تصمیم گیری قاطع ندارد و اتخاذ راهکار مناسب برای پایان دادن به بحران این تیم را ندارد، دوباره رای به ابقای منصوریان داد.

نکته جالب اینکه، برخی از اعضای هیات مدیره رای به کنار گذاشته شدن «سیدمهدی رحمتی» و «مجتبی جباری» و حتی کنار رفتن «علی چینی» از کادر فنی دادند که بدون تردید این اتفاق در هیچ جای دنیا رخ نمی دهد که درمورد بازیکنان و همکاران سرمربی یک تیم اعضای هیات مدیره به صورت مستقیم مداخله کنند.

اکنون استقلال در دیداری دشوار که می تواند با حواشی زیادی روبرو باشد میزبان تیم خوب و جنگنده ذوب آهن است.هدایت ذوب آهن را «امیر قلعه نویی» برعهده دارد که افتخارات زیادی را برای استقلال به عنوان سرمربی رقم زده است.

قلعه نویی در این سال ها با تیم های مختلف همواره برابر استقلال به پیروزی های درخشانی دست یافته است و شاید این بار نیز تفکرات وی موجب شکست دیگری برای آبی پوشان پایتخت و احتمالا برکناری منصوریان شود.

روز پنجشنبه، تیم رده دومی پرسپولیس تهران پس از شکست دور از انتظار خانگی مقابل پیکان تهران باید در دیداری مهم و در ورزشگاه زیبای نقش جهان اصفهان به میهمانی سپاهان اصفهان برود.

زردپوشان دیار زاینده رود در این فصل تحت تفکرات «زلاتکو کرانچار» و با وجود اینکه بازیکنان نامداری در اختیار دارند تنها 6 امتیاز اندوخته و از گردونه جام حذفی نیز کنار رفته اند و شاید شکست مقابل پرسپولیس منجر به پایان حضور کرانچار در دیدار مهم اصفهان شود.

استقلال خوزستان قهرمان دو فصل گذشته پس از شکست دور از انتظار و عجیب 6 بر صفر هفته گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان میزبان سپیدرودرشت است و امتیازات این دیدار برای هر دو تیم دارای اهمیت است.

در دیگر دیدار این هفته سیاه جامگان مشهد که نسبت به فصول گذشته عملکرد بهتری داشته است، میزبان گسترش فولادتبریز خواهد بود.

روز جمعه، تراکتورسازی تبریز برای دومین هفته متوالی از نمایندگان مشهد پذیرایی خواهد کرد و به مصاف پدیده ای می رود که این روزها عملکرد مطلوبی داشته و با 11 امتیاز در رتبه سوم ایستاده است.

پیکان که حالا با برد روحیه بخش مقابل پرسپولیس، سراپا انگیزه است از شاگردان «علی کریمی» در نفت طلائیه پذیرایی خواهد کرد.

صنعت نفت آبادان و فولادخوزستان که فصل پرفراز و نشیبی دارند جدال نمایندگان جنوب کشور را در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می کنند.

تیم صدرنشین و شگفتی ساز پارس جنوبی نیز که با 16 امتیاز در صدر جدول رده بندی یکه تازی می کند میهمان علی دایی و شاگردانش در سایپا خواهد بود که با دو باخت پی در پی در جام حذفی و لیگ سخت بدنبال سه امتیاز این بازی است.

«مهدی تارتار» سرمربی پارس جنوبی که زمانی دستیار علی دایی بوده است، اکنون روی ابرها قدم می زند و در صورت برتری مقابل سایپا می تواند بیش از گذشته خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی معرفی کند.

**برنامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر:

*چهارشنبه 29 شهریور

استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان / ساعت 20

*پنجشنبه 30 شهریور

سیاه جامگان - گسترش فولادتبریز / ساعت 19:30

سپاهان اصفهان - پرسپولیس تهران / ساعت 20

استقلال خوزستان - سپیدرود رشت / ساعت 20

*جمعه 31 شهریور

تراکتورسازی تبریز - پدیده مشهد / ساعت 17:45

پیکان - نفت تهران / ساعت 18:30

سایپا - پارس جنوبی / ساعت 18:30

صنعت نفت آبادان - فولادخوزستان / ساعت 19

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydxnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال بازی مقابل ذوب آهن را از دست داد