تاریخ انتشار: 1396/06/28 08:41
کد خبر: 182290

آیا بازهم با یک کدخدامنشی جباری و رحمتی برمی گردند یا این بار جدا رفتنی در کار خواهد بود؟

مهدی رحمتی و مجتبی جباری از استقلال اخراج شدند؛ آیا نبود آنها در استقلال تاثیر دارد؟
آیا بازهم با یک کدخدامنشی جباری و رحمتی برمی گردند یا این بار جدا رفتنی در کار خواهد بود؟

 اخراج مهدی رحمتی و مجتبی جباری از استقلال در 24 ساعت اخیر حسابی حواشی زیادی را به وجود آورده است و باعث شده تا انتقادات زیادی به کادر فنی و هیئت مدیره باشگاه انجام شود. البته در کنار این انتقادات؛  بودند عده ای که از این تصمیم استقبال کردند و حمایت نمودند.

اما اگر منصوریان و باشگاه استقلال روی تصمیم خود بمانند و با بازگشت جباری و رحمتی موافقت نکنند از نظر فنی روی استقلال تاثیری خواهد گذاشت؟ مهدی رحمتی از ابتدای فصل مانند یکی دو سال اخیر گلر یک آبی پوشان بود. او در 5 بازی نخست 4 گل خورد اما دو تای این گل ها از روی ضربه پنالتی بود. او علی رغم اینکه در یکی دو فصل اخیر خیلی درگیر حواشی شده است و از کیفیت کار فنی اش کم شده اما بازهم بین بهترین های فوتبال ایران به حساب می آید. با این حال نباید از جانشین رحمتی صرف نظر کنیم. سید حسین حسینی نشان داده چیزی از سید اول استقلال کم ندارد و می تواند در آینده ای نزدیک به یکی از تاپ ترین گلرهای فوتبال ایران تبدیل شود. با این حساب به نظر نمی رسد جدایی رحمتی خلل چندانی برای آبی پوشان به بار بیاورد؛ مخصوصا در بلند مدت.

اما مجتبی جباری. زیدان استقلال با کلی سر و صدا و بیم و امید به استقلال برگشت اما خیلی زود داستانش با این تیم گره خورد. جباری هیچ وقت در این 5 هفته به مهره فیکس تبدیل نشد و در دو دیدار انتهایی لیگ و حذفی اصلا یک دقیقه هم به کار گرفته نشد. در نبود او استقلال چندین و چند مهره دارد. از سرور جپاروف تا فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان و ...

حال باید دید تکلیف این دو ستاره چه می شود؟ بازهم با یک کدخدامنشی جباری و رحمتی برمی گردند یا این بار جدا رفتنی در کار خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r58jw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش توییتری به اخراج جباری و رحمتی/چطوری دلتون اومد این دوتا پیرمردُ اخراج کنید؟