تاریخ انتشار: 1396/06/28 15:22
کد خبر: 182232

منشا: هماهنگ نبودن من و مهدی با یکدیگر طبیعی است/ الهلال را هم شکست میدهیم

منشا: هماهنگ نبودن من و مهدی با یکدیگر طبیعی است/ الهلال را هم شکست میدهیم

در روزی که پرسپولیس اولین باخت این فصلش مقابل پیکان را تجربه کرد گادوین منشا یکی از بازیکنانی بود که در گلزنی به تیم سابقش ناکام بود.  منشا که در ترکیب اصلی برانکو برای این دیدار قرار داشت قبل از بازی کری زیادی برای حریف خوانده بود به خصوص آنکه پیکان هنوز با منشا تسویه حساب نکرده و این موضوع انگیزه این بازیکن را برای گلزنی مقابل تیم سابق چند برابر کرده بود اما او و سایر شاگردان برانکو روز خوبی را جلوی پیکان نداشتند. منشا درباره دیدار با پیکان به خبرنگار  روزنامه هفت صبح می گوید:« طبیعی است که دوست داشتم در این بازی گل بزنم چون هنوز نتوانسته‌ام در ورزشگاه آزادی گلزنی کنم و این موضوع برایم ناراحت کننده است. به هر حال بازی خوبی نبود و ما هر چه سعی کردیم به گل برسم این اتفاق رخ نداد. شاید به خاطر این بود که پیکان همه روزنه‌ها را بسته بود و کمترین فضا را برای رسیدن به دروازه پیکان داشتیم. من هم اصلا موقعیت گلزنی نداشتم. توپ‌های خوبی از عقب به من نمی‌رسید و مجبور بودم برای توپ گرفتن به عقب برگردم. شاید به خاطر این بود که مدافعان و هافبک‌های پیکان خیلی جمع وبسته بازی می‌کردند. در این مواقع کار خیلی سخت می‌شود و نیاز به این است که با پاس‌های کوتاه و بردن بازی در عرض به دروازه حریف نزدیک شویم که فکر می‌کنم در این امر ناکام بودیم. شاید این بدترین بازی پرسپولیس در فصل جاری بود و امیدوارم دیگر تکرار نشود.""

برخی معتقدند زوج طارمی و منشا هیچ وقت نمی‌تواند زوج ایده‌الی برای پرسپولیس باشد. نظری که منشا موافق آن نیست:« من و مهدی خیلی کم فرصت بازی کنار هم را پیدا کرده‌ایم و طبیعی است با هم هماهنگ نباشیم. اعتقادم این است دو بازیکن برای هماهنگ شدن با یکدیگر و حتی آشنایی با نوع بازی هم نیاز به زمان دارند. زمانی که خیلی کم در اختیار ما قرار داده شده است. شاید در آینده اوضاع بهتر شود و شاید هم نه"

پرسپولیس بعد از باخت به پیکان پنج شنبه دیدار فوق العاده مهمی مقابل سپاهان دارد. نظر منشا را درباره این بازی بخوانید:"« نوع بازی سپاهان با پیکان بسیار متفاوت است. من پیش‌بینی این را کرده بودم که پیکان با چه روش مقابل ما بازی خواهد کرد و چه کار سختی مقابل بازی بسته آنها خواهیم داشت. شاید ما در این بازی به اندازه کافی خونسرد نبودیم. فکر کنم سپاهان در شرایط فعلی نیاز شدیدی به برد دارد و آنها قطعا بازی تهاجمی مقابل ما ارائه خواهند داد. این بازی می‌تواند از هر لحاظ جذاب باشد و می‌توانیم با یک نتیجه خوب به امارات برویم و برای دیدار با الهلال آماده شویم"

قهرمانی در آسیا رویای پرسپولیسی‌هاست. آنها برای رسیدن به این آروز اول باید الهلال را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهند. کاری که از نظر مهاجم نیجریه ای قرمزها شدنی است:« بازی با الهلال فکر همه ما را مشغول کرده و تاثیر آن را در بازی با پیکان هم دیدید. پرسپولیس در دو بازی با الاهلی کیفیت بالای خود را نشان داد و حالا همه چیز برای فینالیست شدن مهیاست. دلیلی ندارد که به قهرمانی آسیا فکر نکنیم و این افتخار نمی‌تواند برای هیچ از ما رویا باشد. خیلی تفاوتی بین بازی الهلال و الاهلی نمی‌بینم و اعتقاد دارم این تیم را هم پشت سر خواهیم گذاشت."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqaxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکانی ها ناراحت از اقدام اخیر بازیکن پرسپولیس