تاریخ انتشار: 1396/06/29 22:36
کد خبر: 181950

رکورد جالب منصوریان در استقلال

بر خلاف پرسپولیس، مربیان استقلال معمولا حاشیه بیشتری روی نیمکت این تیم داشتند و سابقه نداشت قبل از هفته دهم، مجبور به ترک نیمکت باشگاه‌شان شوند.
رکورد جالب منصوریان در استقلال

فقط دو تغییر در میانه فصل، استقلال را تبدیل به یکی از با ثبات‌ترین تیم‌های لیگ برتر کرده بود. رولند کخ و ناصر حجازی، تنها مربیانی بودند که فصل را روی نیمکت استقلال شروع کردند اما به پایان نرساندند. رولند کخ، هفته بیستم بعد از باخت به برق شیراز از کار برکنار شد و ناصر حجازی، هفته یازدهم و پس از باخت به پیکان کارش را از دست داد اما منصوریان، می‌تواند یک رکورد جدید در باشگاه استقلال ثبت کند.

منصوریان هفته هفتم در آستانه خروج از استقلال قرار دارد و اگر این اتفاق بیفتد، سریع‌ترین تغییر مربی استقلال در ادوار لیگ برتر خواهد بود. مربی که پس از ۷ بازی، مدیران باشگاه اطمینان‌شان را به او از دست داده‌اند. البته تفاوت منصوریان با حجازی و کخ، این است که او فصل گذشته هم روی نیمکت استقلال حضور داشته اما با این وجود، این موضوع نتوانست کمکی به بهتر شدن شرایطش در باشگاه بکند.

تغییر مربی در هفته هفتم، یک اتفاق جدید و البته تلخ برای استقلال خواهد بود. تیمی که در لیگ برتر، حتی از تیم‌های کم طرفدار و کم حاشیه هم ثبات نیمکت بیشتری داشت و حالا، بعد از نفت تهران بحران زده دومین تیم فصل است که تغییر سرمربی می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27p7yg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار: برای اولین بار دوست ندارم پرسپولیس صدرنشین باشد!

شیشه عمر مربیگری منصوریان در دستان این پرسپولیسی
حساس ترین بازی تاریخ مربیگری منصوریان