تاریخ انتشار: 1396/06/29 22:48
کد خبر: 181948

صحبت های تلخ منصوریان بعد از تساوی با ذوب آهن/ من را به آخر خط رساندند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:باید از مردم ایران عذرخواهی کنم بابت مسائل برنامه 90.

صحبت های تلخ منصوریان بعد از تساوی با ذوب آهن/ من را به آخر خط رساندند

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم دیر آمدم، چون داخل رختکن بودم و با بازیکنان صحبت می‌کردم. پیش از اینکه درباره بازی صحبت کنم، باید از مردم ایران عذرخواهی کنم بابت مسائل برنامه 90.

وی ادامه داد:

وی افزود: ابتدا بابت اتفاقات برنامه ۹۰ عذرخواهی می‌کنم. صبحش برنامه را دوباره دیدم. از مردم فوتبال‌دوست ایران، از پیشکسوتان فوتبال ایران مثل علی پروین و علی جباری و کلا از ورزش بابت پریشب (دوشنبه) عذرخواهی می‌کنم. آن اتفاقات نقطه تاریکی بود و دو، سه پیغام بد داشت. به قداست مربی‌گری در آن برنامه توهین شد. از فردوسی‌پور خرده نمی‌گیرم. مسیر برنامه او خوب بود. او خودش هم گفت اسرار خانواده نباید فاش شود. از همه عزیزان، پیشکسوتان، مدیران سابق استقلال و هواداران بابت آن برنامه عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: پارسال در هجده ماه پیش یک کنفرانس خبری داشتم و کارم را در استقلال شروع کردم. هوادارنمان به من کمک کردند و کم‌کم داشتیم با حواشی روبه‌رو شدیم. در ورودم به هوادارم قول دادم که داربی را می‌بریم. بعدا فکر کردم دیدم چهار پنج سال است که داربی را نبرده‌ایم. گفتم تیم را اول، دوم می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم که به هر دو حرف رسیدیم. عقبه من برای شما معلوم است. با نفت روزهای خوبی داشتم. شرایطم را پلکانی رشد کردم. توانستم به نقطه ایده‌آل برسم. سال قبلش می‌شد به استقلال بیایم ولی به دلایلی یک سال بعد به استقلال آمدم.

او افزود: روزهای اول ۵۰۰۰ تماشاگر به کمپ می آمدند. خیلی فضا خوب و ایده آل بود. هوادارای که امروز گفت رها کن و حیا کن، اصلا از او ناراحت نیستم. من با نسلی دیگر که مال دهه ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ بودند در استادیوم بزرگ شدم و در استقلال با آنها کار کردم. افتخار می‌کنم که شاگرد مکتب استقلال هستم. من همه جا می‌چرخیدم. با گل مظلومی ورود به استادیومم را جشن گرفتم. من سریع بعد از این بازی با فریبا و عبداللهی صحبت کردم. الان من باید به شان خودم و خانواده خودم و استقلال توجه کنم. می‌دانم که این هواداران روزهای خوبی با من گذراندند. اولین بار در بازی با پدیده اتفاقی افتاد که تجربه‌اش را نداشتم. سال‌های آخر فوتبالم خیلی ناراحتم که هفته دومی که حجازی به استقلال آمد مصدوم شدم. همه مربیانم از دهداری و پورحیدری تا مظلومی در رشد من موثر بودند. امروز باید به شان خود و هواداران احترام بگذارم.

منصوریان اضافه کرد: امروز به بازیکنانم گفتم قداست هم را نشکنید. به هم احترام بگذارید. امروز به جرات می‌گویم که می‌توانستم بعد از بازی با پدیده بروم. اصلا نمی‌خواهم درباره اتفاقات برنامه ۹۰ صحبت کنم. نمی‌خواهم بگویم فلانی پشتم حرف زد. من را به آخر خط رساندند. یک وقت‌هایی شما به آخر خط می‌رسید ولی مرا به آخر خط رساندند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45p5yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان استعفا داد
رسمی