تاریخ انتشار: 1396/07/04 21:47
کد خبر: 180977

آتش خشم هوادارن سپاهان دو چندان شد!

هواداران تیم سپاهان پس از شکست این تیم مقابل نفت طلاییه، از نتایج ضعیف زردپوشان اصفهانی به شدت شاکی بودند.
آتش خشم هوادارن سپاهان دو چندان شد!

تیم‌های نفت طلاییه و سپاهان از ساعت 17:45 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر نفتی‌ها به پایان رسید. حواشی این مسابقه به شرح زیر است:

*حدود 100 هوادار برای تشویق سپاهان به ورزشگاه آمده‌اند. این هواداران پیگیر نتیجه دیدار سپیدرود - استقلال بودند.

*امین منوچهری مهاجم نفت که پیش‌تر در سپاهان بازی می‌کرد، از سوی هواداران این تیم تشویق شد. این بازیکن سپس به سمت هواداران سپاهان رفت و با آنها خوش و بش کرد.

*محسن بنگر مدافع نفتی‌ها هم که سال‌های زیادی در سپاهان توپ می‌زد و با این تیم به افتخارات زیادی هم رسید، با بازیکنان و کادر فنی تیم سابقش خوش و بش کرد. هواداران سپاهان اما بنگر را هو کردند.

*با وجود اینکه نام علی کریمی در فرم خلاصه بازی جزو ترکیب اصلی تیم سپاهان نوشته شده بود، اما این بازیکن از ابتدای مسابقه روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود.

*ساسان انصاری دقیقه 54 از ناحیه سر دچار شکستگی شد.

*علی کریمی به نحوه قضاوت رضا مهدوی اعتراض شدیدی داشت. پس از اعتراض سایر نیمکت‌نشینان نفت، آرمین بیابانی مدیر رسانه‌ای نفت در دقیقه 61 از کنار زمین اخراج شد.

*در پایان بازی، هواداران سپاهان به شدت از عدم نتیجه‌گیری تیم خود شاکی بودند و به سمت تونل هجوم بردند که رسول نویدکیا با آنها صحبت و این هواداران را آرام کرد.

*برخی از هواداران سپاهان با پرچم امام حسین (ع) به ورزشگاه آمدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agxmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهره خطرناک کرانچار برای تقابل با برانکو؛ یک پرسپولیسی!