تاریخ انتشار: 1396/07/08 00:26
کد خبر: 180507

سرنوشت شگفت انگیز آقای اشتباهی پرسپولیسی ها

ظاهرا ماجرای محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن در دو پنجره نقل‌وانتقالاتی کاملا جدی است و شکستن این حکم هم به این راحتی‌ها امکانپذیر نیست. در حال حاضر عمده دلخوشی هواداران به این است که تیم فعلی پرسپولیس از نظر نیروی انسانی وضعیت خوبی دارد و حتی اگر موفق به جذب بازیکن نشود هم مشکل خاصی نخواهد داشت.
سرنوشت شگفت انگیز آقای اشتباهی پرسپولیسی ها

 البته تحقق این موضوع مشروط به آن است که تمامی بازیکنان فعلی و کسانی که قراردادهای‌شان در طول دوران محرومیت به پایان می‌رسد، بدون دردسر با سرخپوشان تمدید کنند. به این ترتیب و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، حداقل تا زمستان97 ترکیب بازیکنان کنونی پرسپولیس دست نخواهد خورد و احتمالا فقط امید عالیشاه به جای بازیکنی مثل احسان علوان‌زاده به جمع سرخ‌ها اضافه می‌شود.
در صورت ماندگاری تمامی بازیکنان فعلی پرسپولیس تا زمان پایان محرومیت که کاملا هم محتمل به نظر می‌رسد، آنگاه شاهد یک اتفاق جالب در این باشگاه خواهیم بود؛ اینکه سابقه بازی محسن ربیع‌خواه در جمع سرخپوشان حداقل سه فصل به درازا خواهد کشید! شاید روزی که ربیع‌خواه به عنوان هافبک دفاعی پیشین نفت‌آبادان و یک بازیکن کاملا گمنام به پرسپولیس پیوست، هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد او چنین سهمی در این تیم پیدا کند. حتی اولین نمایش‌های ربیع‌خواه در پست دفاع چپ هم چنان ناامیدکننده بود که خیلی‌ها به این بازیکن لقب «آقای اشتباهی» دادند. او اما ماند و کار خودش را کرد.
اگر فقط قرار بود یک نفر در سراسر کره زمین به ربیع‌خواه اعتماد داشته باشد، از خوش‌شانسی او همان یک نفر برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از آب درآمد!  داستان تداوم حضور ربیع‌خواه در جمع قرمزها، شکل عجیب و دراماتیکی دارد. او خوش‌اقبال بود که احمد نوراللهی هوس گذراندن خدمت سربازی به سرش زد و همین‌طور خوش‌شانس بود که کمال کامیابی‌نیا با مصدومیت‌ها و محرومیت‌های گاه و بیگاهش و نیز با شورش‌های بی‌دلیل یک‌نفره‌اش بارها میدان را خالی کرد. حالا هم در روزهایی که احمد دارد بر می‌گردد، ماجرای محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن اتفاق افتاده که مدیران باشگاه را ناچار به حفظ حداکثر موجودی فعلی و از جمله همین آقای ربیع‌خواه می‌کند! به همین راحتی بازیکنی که عادل فردوسی‌پور در موردش روی آنتن گفته بود: «برادرش هم به اندازه برانکو به او اعتماد ندارد»، حداقل تا سه سال حضورش در پرسپولیس را گارانتی می‌کند. از کجا معلوم؛ شاید هم یک روز بازوبند کاپیتانی را روی دست آقای اشتباهی دیدیم!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlxvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقیب ربیع خواه در پست هافبک دفاعی کامیابی نیا نیست!