تاریخ انتشار: 1396/07/11 18:51
کد خبر: 180023

دغدغه مشترک این روز های برانکو و کی روش/ستاره های ناکام پرسپولیس!

سورپرایزهای لیست جدید کی‌روش حرف تازه‌ای داشت. تیم ملی هنوز در دو پست جای خالی دارد و رقابت برای تصاحب آن حسابی داغ است.
دغدغه مشترک این روز های برانکو و کی روش/ستاره های ناکام پرسپولیس!

کارلوس کی‌روش هم به سرگیجه برانکو ایوانکوویچ دچار شده است. تیم ملی که مدت‌هاست با کی‌روش به ثبات رسیده و آرامش در آن حاکم است، حالا دچار چالش شده. بازیکنان فیکس همه پست‌های تیم مشخص‌ شده به‌جز دو پست خاص؛ دفاع وسط و هافبک دفاعی. دقیقا همان دو پستی که برانکو را هم نگران کرده بود. با مصدومیت جلال حسینی و افت کمال کامیابی‌نیا بعد از جراحی کتف، هم پرسپولیس ضرر کرده است و هم تیم ملی. پرسپولیس جایگزین مناسبی برای هیچ کدام از این دو پیدا نکرد و تاثیر آن در نتایج اخیر این تیم قابل لمس است. کی‌روش برای جلوگیری از تکرار این فاجعه در تیم ملی، در حال تست نفرات جایگزین است. 

با مصدومیت پژمان منتظری و جلال حسینی، همچنین دعوت نشدن محمد انصاری دست کی‌روش برای پیدا کردن زوج دفاعی تیم ملی بسته شده است. از بین نفرات دعوت شده به تیم ملی، فقط سه بازیکن هستند که می‌توانند در قلب دفاع به میدان بروند. مرتضی پورعلی‌گنجی که احتمالا دفاع فیکس تیم ملی است. در این اردو کنعانی‌زادگان هم به تیم ملی دعوت شده است. اگر کی‌روش قصد استفاده از مدافع ناکام فصل قبل استقلال را هم نداشته باشد، باید روزبه چشمی را یک خط عقب بیاورد و در قلب دفاع به بازی بگیرد. دعوت کی‌روش از کنعانی‌زادگان و حضور روزبه چشمی در بین مدافعان نشان می‌دهد که کی‌روش بیشتر از هر پستی نگران دفاع وسط تیم‌اش است.

اما این تنها دغدغه مشترک کی‌روش و برانکو نیست. کمال افت کرده، مصدومیت امید ابراهیمی به طور کامل برطرف نشده، علی کریمی در بازی مقابل سوریه در همان نیمه اول نشان داد که به تنهایی نمی‌تواند از پس این وظیفه بربیاید و در بین دو نیمه تعویض شد، غیبت عزت‌اللهی هم در نخستین بازی تیم ملی در جام جهانی قطعی شده است. یعنی منطقه جلوی چهار دفاع تیم ملی، خالی‌تر از همیشه است. از لیست دعوت شده‌های کی‌روش به تیم ملی هم می‌شود این نگرانی را متوجه شد. هر دو سورپرایز کی‌روش در این لیست، بازیکنان هافبک دفاعی هستند. احمد عبدالله‌زاده از فولاد و اکبر ایمانی از پدیده دو بازیکنی هستند که به اردوی جدید دعوت شدند. هر دو بازیکن هم در لیست نهایی حضور دارند. این دو بازیکن می‌توانند در شرایطی که دست کی‌روش برای انتخاب هافبک دفاعی خالی است، خودی نشان دهند و راهی روسیه شوند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zeq8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اوضاع اسفبار محل تمرین ملی پوشان در کره + عکس