تاریخ انتشار: 1396/07/12 17:45
کد خبر: 179879

ممنوع المصاحبه‌شدن بازیکنان استقلال از سوی شفر

طبق اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم با دستور وینفرد شفر ممنوع المصاحبه شدند.

ممنوع المصاحبه‌شدن بازیکنان استقلال از سوی شفر

 امروز چهارشنبه و پس از اولین حضور وینفرد شفر آلمانی در تمرین استقلال، وی به همراه مدیرعامل باشگاه به رختکن بازیکنان رفت تا مراسم معارفه او برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن خوشامدگویی به شفر از بازیکنان خواست گذشته را فراموش کرده و روزهای بد را دیگر به یاد نیاورند.

وی تاکید کرد: هر چه بوده به تاریخ پیوسته است و دیگر نمی‌خواهیم این اتفاقات تلخ دوباره در استقلال تکرار شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: هواداران نگران تیم هستند و من از شما می‌خواهم با بازی‌های خوب و پیروزی هایی که به دست می‌آورید، این نگرانی را برطرف کنید.

همچنین شفر هم گفت: خوشحالم که در جمع شما هستم و امیدوارم بتوانیم مدت‌های زیادی با یکدیگر باشیم، دل هواداران استقلال را شاد کنیم و روزهای خوبی را کنار هم بگذرانیم.

وی تاکید کرد: کار ما تمرین، تمرین و تمرین است و آنقدر باید در این راه ممارست از خود نشان دهیم تا بتوانیم یک تیم ایده آل شده و با حمایت یار دوازدهم، روزهای خوبی را داشته باشیم.

شفر هنگام حضور در رختکن استقلال با تمام بازیکنان تیم دست داد و حتی با جابر انصاری مهاجم آبی پوشان به خاطر پوشیدن لباس گرم شوخی کرد!

همچنین افتخاری در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای صحبت با شفر در تمرین گفت که سرمربی استقلال خودش در رختکن از بازیکنان خواسته است مصاحبه نکنند و فکر و تمرکزشان روی تمرین باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dle7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت حضور  فرهاد مجیدی در استقلال از زبان مدیر عامل این تیم