تاریخ انتشار: 1396/07/13 08:48
کد خبر: 179781

جنگ پیشکسوتان استقلال علنى شد!

دستیاران وینفرد شفر به زودی مشخص خواهند شد.
جنگ پیشکسوتان استقلال علنى شد!

 با سرمربی شدن شفر در استقلال، صالح مصطفوی مربی استقلال از این تیم جدا شد. او که به‌عنوان دستیار منصوریان و در ادامه دستیار میک مک‌درموت با استقلال کار کرده بود، مانند سایر دستیاران منصوریان، از این تیم جدا شد.

ظاهرا او در مدت اخیر به دلیل مشکلات استقلال با این تیم ادامه کار داده بود. از دین‌محمدی و محمد نوری به‌عنوان دستیاران احتمالی شفر در استقلال یاد می‌شود. در این میان احتمال حضور دین محمدی در بین کادرفنی بیشتر از نوری است. دین محمدی در گذشته هم به‌عنوان مربی به استقلال کمک کرده است ضمن اینکه در تیم امید استقلال هم مربیگری کرده است و کاملا با فضای کار در تیم استقلال آشنا است. اینطور که گفته می‌شود شفر فقط پسر خود را به‌عنوان آنالیزور به تیم استقلال آورده است. خیلی‌ها معتقدند منصوریان در استقلال به بن بست رسیده بود و نمی‌توانست با این تیم ادامه دهد و مربی جدید می‌تواند شوک تازه‌ای به استقلال دهد. خصوصا اینکه استقلالی‌ها دوست ندارند در بازی شهرآورد بازنده باشند و از حالا برای آن بازی نقشه دارند.

البته این خبر را هم نباید شوخی بگیریم که احتمال دارد یکی از میان فریدون زندی یا فرهاد مجیدی در نهایت به همکاری با شفر فراخوانده شوند. گرچه مجیدی بارها علیه مدیران استقلال مصاحبه کرده اما بازگشت او به استقلال بعید نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxokn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با این شیوه امتیازگیری نباید به آینده استقلال امیدوار بود