تاریخ انتشار: 1396/07/13 14:34
کد خبر: 179733

طفلی هواداران پرسپولیس و برانکو/ ابعاد تازه از ماجرای خوشگذرانی در سفر!

پرسپولیس در بازی با الهلال بسیار پرانتقاد ظاهر شد تا حرف و حدیث های شب قبل از این بازی مطرح شود.
طفلی هواداران پرسپولیس و برانکو/ ابعاد تازه از ماجرای خوشگذرانی در سفر!

بدون شک پرسپولیس را باید بهترین تیم دو سال اخیر فوتبال ایران دانست، تیمی که از پشتوانه میلیونها هوادار عاشق و دلسوخته برخوردار می باشد، هوادارانی که با یک برد آن اشک شوق و با یک شکست مدت ها غم زده و نگران  می شوند.

وقتی از این پشتوانه عظیم مردمی  برخورداری، باید قبول کنی که نمی توانی در اختیار خودت باشی و هر کاری را که دوست داری انجام بدهی، چرا که هم شما و هم ما خوب می دانیم رنگ قرمز تبدیل  به عشق و زندگی میلیونها هوادار شده است که دیوانه وار دوستش دارند و با او زندگی می کنند.

این که برانکو بگوید خبر از خوشگذرانی چند بازیکن شب قبل از بازی با الهلال ندارم طبیعی است چرا که دوست ندارد در این شرایط قوز بالای قوز بشود، ولی واقعیت این است که این اتفاق افتاده است.

مسئول پذیرش هتل هم به برانکو اطلاع داده است که چند بازیکن ساعت 4 صبح وارد  هتل شده اند و مدیر مورد نظر پرسپولیس با 15 دقیقه تاخیر به هتل می آید تا با هم نباشند.

در این که شما هم درخواست جریمه برای آنها کرده ای هم شکی وجود ندارد. اما دوست داریم کمی با خود صادق باشیم و بدانیم که میلیونها هوادار، دل نگران نتایج پرسپولیس هستند و نباید با احساسات آنها بازی شود.

این که وقتی پرسپولیس نیاز به کمک دارد و از جیب هواداران  برای رفع مشکلات هزینه می شود چه دلیلی دارد که در این شرایط خاص که هزینه های میلیاردی به باشگاه تحمیل شده است، به برخی از مدیران باشگاه پاداش های 40 میلیونی، 30 میلیونی و 15 میلیونی بعد از بازی با الاهلی داده شود؟!

همه ما حق داریم دل نگران شرایط پرسپولیس باشیم و این انتقادات نباید دلیلی براین باشد که بخواهیم بگوییم رسانه ها در حال تخریب کردن می باشد؛ بلکه از سر دلسوزی  و دل نگرانی است و هواداران حق دارند بدانند که چرا باید در یک مسابقه بسیار مهم با احساسات میلیونها عاشق این چنین رفتار شده است؟!

در این که برانکو هم این وسط گیر افتاده و نه راه پس دارد نه پیش، حرفی نیست و قبول داریم در جایگاهی که قرار دارد، نه می تواند این اتفاق را قبول و اعلام کند و نه می تواند انکار کند و ای کاش همه ما می دانستیم که در برابر خیل عظیم هواداران مسئولیم و نباید آنها را نادیده بگیریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxoon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خاطره بدی که پروفسور از شفر دارد