تاریخ انتشار: 1396/07/13 16:46
کد خبر: 179708

رابطه اختلاف سیدجلال و برانکو با ماجرای شب‌نشینی برخی بازیکنان این تیم شب پیش از بازی با الهلال؟

براساس شنیده‌ها اختلاف سیدجلال حسینی و سرمربی پرسپولیس بی‌ربط به ماجرای شب‌نشینی برخی بازیکنان این تیم شب پیش از بازی با الهلال نیست.
رابطه اختلاف سیدجلال  و برانکو با ماجرای شب‌نشینی برخی بازیکنان این تیم شب پیش از بازی با الهلال؟

براساس شنیده‌ها اختلاف سیدجلال حسینی و سرمربی پرسپولیس بی‌ربط به ماجرای شب‌نشینی برخی بازیکنان این تیم شب پیش از بازی با الهلال نیست.

۴ بازیکن پرسپولیس شب پیش از بازی اردوی تیم را ترک و شب‌گردی کرده‌اند و البته این اولین بار نبوده  که چنین اتفاقی افتاده است. حالا شنیده می‌شود که سیدجلال حسینی هم از جمله کسانی بوده که به جریمه نشدن این بازیکنان اعتراض داشته و گفته می‌شود قبل از بازی با الهلال، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم تاکید داشته بازیکنان خاطی باید جریمه شوند و در نهایت حتی به دلیل تنبیه نشدن آن‌ها حاضر نشده است برای پرسپولیس بازی کند.

در واقع این شنیده‌ها حاکی از این است که اختلاف سیدجلال حسینی و پرسپولیس بر سر جریمه نشدن ۴ بازیکنی است که اردوی پرسپولیس را شب پیش از بازی به هم ریخته‌اند. سیدجلال حسینی پیش‌تر هم از برخی بازیکنان پرسپولیس ناراحت شده و به آن‌ها اعتراض کرده بود.

بعد از آن که ۴ بازیکن پرسپولیس در برنامه ۹۰ برخی از اعضای باشگاه را دستمایه خنده قرار دادند او از جمله کسانی بود که به رفتار آن‌ها اعتراض کرد. این بار هم براساس آن‌چه گفته شده دلیل بازی نکردن سیدجلال حسینی اصرار او بر جریمه متخلفان بوده که البته انجام نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evrr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید پرسپولیس سوخت!