تاریخ انتشار: 1396/07/13 22:18
کد خبر: 179653

خاطرات تلخ روزبه چشمی از تیم ملی تمام شد

اولین بازی روزبه چشمی به عنوان دفاع وسط تجربه خوبی برای او و کی‌روش بود.
خاطرات تلخ روزبه چشمی از تیم ملی تمام شد

اولین بازی روزبه چشمی به عنوان دفاع وسط تجربه خوبی برای او و کی‌روش بود. یک کلین‌شیت با پیراهن تیم ملی حتی در یک بازی دوستانه مقابل توگو می‌تواند خاطرات تلخ حضور چشمی در پست دفاع وسط در بازی‌‌های قبلی را به خوبی پاک کند.

مایلی‌کهن اولین مربی بود که در بعضی از بازی‌های صبای قم چشمی را در پست دفاع وسط قرار داد. چشمی اما  بعد از جدایی از این تیم نتوانست بازی‌های خوبی را در این پست در تیم‌های دیگر انجام دهد. تیم ملی امید جایی بود که خاکپور با مشورت مایلی‌کهن، چشمی را دفاع وسط قرار داد و این تیم در ۴ بازی تنها یک کلین‌شیت بدست آورد و ۷ گل هم دریافت کرد. چشمی در آن رقابت‌ها یکی از بدترین بازیکنان تیم ملی بود و انتقادات زیادی از او مطرح شد و یکی از مقصرات گل‌های ایران لقب گرفت.
 
بعد از آن، چشمی به عنوان دفاع به تیم ملی ایران دعوت شد اما فرصت نشد که کی‌روش در این پست او را آزمایش کند و با اخراج عزت‌اللهی،چشمی برای تیم کی‌روش هم در پست تخصصی خودش به میدان رفت. دعوت چشمی با این عنوان اما باعث شد تا منصوریان تصمیم بگیرد که در استفاده این بازیکن در پست دفاع وسط پیش‌دستی کند و برای اولین بار بعد از مصدومیت پژمان منتظری در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان، چشمی را دفاع وسط بگذارد. اتفاقی که در بازی‌های بعدی هم افتاد و استقلالی‌ها با حضور چشمی در دفاع وسط در ۴ بازی هیچ کلین‌شیتی نداشت و ۵ گل هم دریافت کردند.
 
کی‌روش اما مثل همیشه نشان داد که متخصص استفاده بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی‌شان است. اگرچه بازی مقابل توگو بازی مناسبی برای محک خوردن مدافعان و قضاوت نبود اما ثبت یک کلین‌شیت به نام تیم‌ملی با حضور روزبه چشمی در دفاع وسط امیدها به او در این پست را بیشتر می‌کند. چشمی در تیم ملی با حضور چند بازیکن آماده نمی‌تواند امید چندانی به حضور در هافبک دفاعی داشته باشد و اگر می‌خواهد دعوت شدنش به تیم ملی ادامه داشته باشد، باید توانایی‌هایش را در پست مورد نظر کی‌روش به نمایش بگذارد.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arjeg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کری جنجالی وینفرد شفر در آزادی + عکس