تاریخ انتشار: 1396/07/16 16:33
کد خبر: 179230

خبرهای جدید مدیرعامل پرسپولیس از وضعیت طارمی و تمدید قرارداد برانکو

مدیرعامل پرسپولیس گفت: امیدوارم بازی لیگ و آسیایی را با برد پشت سر بگذاریم تا همه چیز بهتر شود.
خبرهای جدید مدیرعامل پرسپولیس از وضعیت طارمی و تمدید قرارداد برانکو

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در جمع خبرنگاران و در خصوص روند آماده سازی پرسپولیس برای بازی با الهلال گفت: در این مدت تیم چند روز تعطیل بود ولی با برنامه‌ای که کادر فنی داده‌ انشاالله تیم در بازی با استقلال خوزستان نتیجه خوبی خواهد گرفت و سپس راهی مسقط می‌شود. برخی از بازیکنان ما مصدوم بودند که الان شرایط بهتر شده و فکر می‌کنم یکی دو مصدوم تیم ما برسند. امیدوارم بازی لیگ و آسیایی را با برد پشت سر بگذاریم تا همه چیز بهتر شود.

طاهری درمورد آخرین وضعیت مهدی طارمی گفت: شاید لازم باشد در مورد این پرونده طبقه‌بندی مطالب را رعایت کنیم. ما وکیل گرفته‌ایم و قرار است با استراتژی پرونده جلو برود، در مورد طارمی دو بحث مطرح است، یکی بازیکن و یکی باشگاه. اتفاقا در هر دو مورد هم دو بحث دیگر مطرح شده که اول بحث رفتار است و دوم  اعتراض به حکم که ما آن را تعلیق کنیم. وکیل ما هم انتخاب شده و در حال کار کردن روی پرونده هستیم. اتفاقا وکیل ما اسناد و مدارک را دریافت کرده و همه چیز را به دادگاه انتقال می‌دهد. بحث اول این است که ما کار را تعلیق کنیم و بحث دوم بحث اعتراض است که هم باشگاه آن را دارد و هم بازیکن. اعتراض بازیکن هم با باشگاه فرق می‌کند. اول این بحث مطرح شده که باشگاه بازیکن را فریب داده که خودتان شاهد هستید اصلا اینگونه نبوده است. ما به دنبال این هستیم که بدانیم مطلب چگونه در آنجا جا افتاده و نکته‌ای که وجود دارد این است که فدراسیون هم بر اساس همین موضوع اعلام کرده که جریمه باشگاه کمتر است. ما سعی می‌کنیم حکم تعلیق را بگیریم که ان‌شاالله بتوانیم از بازیکنمان در بازی با الهلال استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جریمه را باشگاه باید بدهد یا بازیکن گفت: طبیعتاً حکم اطلاق به بازیکن است و تضمین آن برعهده باشگاه، اما الان نباید روی این مسائل خیلی صحبت کنیم و به دنبال مدیریت فضا هستیم. ما تلاش می‌کنیم با هر کم و کاستی که هست دل هواداران را شاد کنیم. همه عوامل در این زمینه باید دست به دست هم بدهند ما دو سال پیش نایب قهرمان لیگ شدیم،‌ سال گذشته قهرمان و ابتدای امسال قهرمان سوپرجام. این اتفاقات در فوتبال هست و باید شرایط را به نحوی مدیریت کنیم که هواداران به حمایتشان ادامه دهند.

طاهری در مورد اینکه که اگر به هر دلیلی اعتراض شما مورد قبول واقع نشود چه برنامه‌ای دارید، گفت: ما هم بیکار ننشسته‌ایم و برای این موضوع برنامه‌ ریخته‌ایم. امیدواریم در بحث تعلیق بتوانیم رای را به دادگاه نهایی در CAS بکشانیم و فرایند این موضوع هم این است که ابتدا اعتراض کنیم و آنها برای اعتراض ما داوری می‌گذارند مثل پرونده ژوزه و همه اینها در قالب یک پنل جمع می‌شود که زمان‌بر است.

وی در مورد اینکه آیا طارمی به بازی با الهلال می‌رسد یا خیر، گفت: اگر روی بحث تعلیق جلو برویم باید از رئیس پرونده در دادگاه CAS درخواست تعلیق کنیم. اینگونه که به ما گفته شده اگر تعلیق انجام شود طارمی می‌تواند مقابل الهلال بازی کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه این روزها صحبت از پایان قرارداد برانکو است و چه برنامه‌ای برای تمدید قرارداد او دارند، گفت: اینکه او قراردادش را تمدید می‌کند یا نمی‌کند را نمی‌توانم بگویم. اگر یادتان باشد دو فصل قبل ما با برانکو جلسه گذاشتیم و حتی برای بازیکنان هم همین کار را انجام دادیم و قراردادشان را تمدید کردیم. قرارداد برانکو امسال تمام می‌شود و صحبت‌هایی داشته‌ایم و زمینه‌های توافق صورت گرفته و تفاهماتی انجام شده است. در اردوی عمان با برانکو صحبت کرده بودیم و یک فرایند یکی دو ماهه را در دوره قبلی برای تمدید قرارداد او پشت سر گذاشتیم، حالا هم شرایط اینگونه است و برای تمدید او کمی زمان می‌خواهیم.

طاهری درمورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در بازی برگشت، شکست قبلی را جبران کند، گفت: اصولا در افق کاری خود باید هدف‌های بالا و عالی در نظر بگیرید. اگر هدف کوچک باشد خروجی کوچک خواهد بود. دوست داشتیم در فینال باشگاه‌های دنیا بازی کنیم. این هدف گذاری است. شخصا به برانکو خیلی اعتماد دارم. در ارکان اجرایی باشگاه این بحث‌ها می‌شود. مطمئن باشید نظر قالب اعضای هیات مدیره حفظ آقای برانکو است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwlbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



الهلال - پرسپولیس؛ جدالی حساس این بار بدون آقای گل/ برانکو فقط به پیروزی می اندیشد
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا