تاریخ انتشار: 1396/07/16 22:02
کد خبر: 179179

خبرهای امیدوار کننده در مورد محرومیت پرسپولیس و طارمی

سرخپوشان پایتخت امیدوار به کاهش محرومیتشان در دادگاه عالی ورزش هستند.
خبرهای امیدوار کننده در مورد محرومیت پرسپولیس و طارمی

محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی شوکی بر فوتبال ایران وارد کرد. سرخپوشان پایتخت که برای قهرمانی در لیگ برتر با حریفان خود رقابت می کنند و یک بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا دارند در این مقطع حساس به مدت 4 ماه بهترین مهاجم خود را دراختیار ندارند.

به هر حال مسئولان پرسپولیس دست به هر کاری می زنند تا محرومیت باشگاه و طارمی را کم کنند. پرسپولیسی ها غافل از این موضوع هستند که باشگاه ترکیه ای زبده تر از این حرفهاست و با وکلای بین المللی توانسته باشگاه پرسپولیس و طارمی را محروم کند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته بیان کرد که امکان کاهش محرومیت باشگاه پرسپولیس وجود دارد و همین موضوع پرسپولیسی ها را امیدوار کرد.

البته گفته می شود بعید است محرومیت طارمی کاهش یابد و فیفا زیر بار کاهش این محرومیت برود. با توجه به فشاری که ژوزه بر پرسپولیسی ها وارد کرد و تمام مطالبات خود را بدون کم و کسری دریافت کرد، به نظر نمی رسد که باشگاه ترکیه ای هم حاضر به توافق با باشگاه پرسپولیس شود.

فیفا باشگاه پرسپولیس را به علت تحریک طارمی برای فسخ قراردادش با باشگاه ریز اسپور ترکیه از دو پنجره نقل و انتقالاتی محکوم کرد. به هر حال تنها روزنه ایرانی ها برای لغو این محرومیت  این است که هنوز جرم پرسپولیس محرز نشده است و طبق شنیده ها کمیته انضباطی فیفا قبل از شنیدن دفاعیات باشگاه پرسپولیس رای محرومیت را صادر کرده است.

براین اساس پرسپولیسی ها که این محرومیت برایشان گران تمام شده است از وکلای بین المللی که توانایی تغییر رای را دارند بهره گرفتند تا با دفاعیات این وکلا محرومیتشان لغو شود. 

احتمال کاهش محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی وجود دارد  

 روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رای محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی قابل تجدید نظر خواهی است و امکان اعتراض به محرومیت در دادگاه عالی ورزش وجود دارد. براین اساس احتمال کاهش محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی وجود دارد.

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس به مدت 21 روز فرصت اعتراض به محرومیتش داشت و این مهلت چند روز دیگر به پایان می رسد. همچنین اطلاعی از اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای صادر شده ندارم چراکه مسئولیت اعتراض به محرومیت بر عهده باشگاه پرسپولیس است و دخالتی در این موضوع نکردیم. البته به باشگاه پرسپولیس مشورت می دهیم تا دفاعیه خوبی از این محرومیت داشته باشد.

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس دفاعیات خوبی از محرومیتش انجام بدهد تا دادگاه عالی ورزش  محرومیتش را تعلیق کند.

به هر حال پرسپولیسی ها در حال جمع آوری مدارک لازم هستند تا با دستان پر به دادگاه عالی ورزش بروند و محرومیت خود را کاهش بدهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drpxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی توجهی به دلخوری های منشا
طارمی دوباره جایگاهش را تثبیت کرد