تاریخ انتشار: 1396/07/17 19:01
برای تمدید قرارداد از هر دو طرف تمایل وجود دارد
کد خبر: 179052

برانکو: شجاع بازیکن موثری برای ما است/ تیم خوبی داریم و با قدرت ادامه می دهیم

برانکو در پایان تمین امروز در جمع خبرنگاران به سوالات پاسخ داد.
برانکو: شجاع بازیکن موثری برای ما است/ تیم خوبی داریم و با قدرت ادامه می دهیم

سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین امروز در برابر خبرنگاران قرار گرفت و به سوالاتن آنها پاسخ داد.

برانکو در ابتدا گفت: برای حضور فرشاد در بازی با استقلال خوزستان مشکل داریم چرا که مصدوم هستند و امیدواریم ملی پوشان سالم برگردند اگرچه یک روز قبل از بازی می رسند فردا تصمیم می گیریم که چه بازیکنانی در ترکیب قرار می گیرند.

وی افزود:خوشحالیم که شجاع به تمرین برگشته است و به بازی با استقلال خوزستان  فکر می کنیم و مهم ترین دغدغه ما در حال حاضر دیدار با این تیم است و با تمام قدرت برای پیروزی می رویم با تمام احترام که برای آقای ویسی و تیم ایشان قائل هستیم.

برانکو در پاسخ به این سوال خبرنگاران فرتاک ورزشی که چطور شد شاع خلیل زاده زودتر از موعد مقرر به تمرینات برگشت، گفت: شجاع خلیل زاده با این که قرار بود دو هفته استراحت کند ولی زودتر برگشت و فردا معلوم میشود که تا چه اندازه می تواند به بازی برسد یا نه چون او برای ما خیلی موثر است .

سرمربی سرخ پوشان در پاسه به این سوال که آیا در خصوص تمدید قرار داد با پرسپولیس نشستی با مدیران داشته ای یا نه، گفت: بله نشست بوده وبرای تمدید قرارداد از هر دو طرف تمایل وجود دارد ولی هنوز تمدید نشده است.

وی در خصوص این سوال که شایعه محرومیت پرسپولیس دلیل تاخیر در تمدید قرارداد او با پرسپولیس می باشد یا نه، گفت:  نه این اصلا ربطی ندارد و تیم ما خیلی عالی است و اگر امکان بازیکن جدید نباشه هیچ اتفاق خاصی نخواهیم داشت و موضوعی نیست که بخواهیم به آن پرداخته شود. داریم تلاش می کنیم جریمه رو حل کنیم ولی اصلا این جریمه ها ربطی به قرار داد من ندارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xjqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سیستم پروفسور اروپایی شد!