تاریخ انتشار: 1396/07/17 19:31
کد خبر: 179049

واکنش تند افتخاری به اظهارات مجتبی جباری

مدیرعامل باشگاه استقلال به صحبت‌های اخیر مجتبی جباری واکنش نشان داد.
واکنش تند افتخاری به اظهارات مجتبی جباری

افتخاری درمورد اظهارات مجتبی جباری و اینکه او اعلام کرده افتخاری آرزوی عکس انداختن با من را داشته است، بیان کرد: حتما مجتبی جباری مرا نمی شناسد که چنین حرفی زده است. سال 1996 که سرپرست تیم ملی بودم، بازیکنان بزرگی مانند احمدرضا عابدزاده، علی دایی، کریم باقری،خداداد عزیزی که جزء بزرگان فوتبال ایران و آسیا هستند، در کنار ما حضور داشتند و با آن ها 5 سال زندگی کردم. تازه به فوتبال نیامده ام که بخواهم با عکس گرفتن با امثال مجتبی جباری، خودم را معرفی کنم. نمی دانم چه جوابی به این اظهارات بدهم اما تنها چیزی که به آن احتیاج ندارم، عکس گرفتن است. در باشگاه استقلال رسم است مدیران زمانیکه با هر بازیکنی قرارداد می بندند عکس می گیرند. اکنون که این بحث ها مطرح شده است عکس هایی از خودم منتشر می کنم تا هواداران بدانند نیازی به عکس گرفتن با جباری ندارم.

او درباره اینکه به نظر می رسد باشگاه استقلال شان بازیکن بزرگی مانند مجتبی جباری را حفظ نکرده است، گفت: چگونه باید شان او را نگه می داشتیم. 30 سال در فوتبال حضور دارم و هیچ وقت از خودم تعریف نکردم. عملکردم را به عنوان امانت نزد خودم حفظ کرده ام و هیچ وقت از عکس هایم استفاده نکرده ام. نمی خواهم وارد چنین بحث هایی شوم چراکه باشگاه استقلال نیاز به آرامش دارد و نبایست وارد مسائل حاشیه ای شود. یک بار درمورد جباری توضیح دادم. کمیته پزشکی باشگاه استقلال مشغول تهیه کردن گزارشی از این بازیکن است تا شفر درباره او تصمیم بگیرد. مجتبی جباری به دلیل آسیب دیدگی در بازی های ابتدایی استقلال شرکت نکرد و حتی به من گزارش دادند که زانوی او ورم کرده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد اینکه آیا مجتبی جباری پیش از شروع لیگ هفدهم تست پزشکی نداده است، اظهار کرد: جباری در آن زمان تست داد و گزارش مرکز پزشکی هم درباره او موجود است. این گزارش به علیرضا منصوریان تحویل داده شد و قرار گذاشتیم تا او تصمیم گیری کند. به حدی مشکل داریم که نبایست وارد بحث مجتبی جباری شویم. تنها یک بار اعلام کردم نحوه تعامل با او را در اختیار کمیته پزشکی و سرمربی تیم گذاشتیم و من در مقامی نیستم که در امور فنی و مسائل مربوط به بازیکن دخالت کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xdn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش تند جباری به بی تفاوتی باشگاه استقلال/اسم جباری قبول نمی کند که تا این اندازه منتظر این آقا باشد!