تاریخ انتشار: 1396/07/18 15:22
کد خبر: 178914

بشار رسن: به معجزه اعتقاد دارم، با حمایت هواداران به فینال می رسیم

نیمه دوم بازی رفت با الاهلی عربستان، تولد بشار رسن در پرسپولیس بود. با حضور او و گادوین منشا، پرسپولیس باخت 2 بر صفر را با تساوی 2- 2 عوض کرد. از آن بازی به بعد، هر بار که رسن به بازی می‌آید تماشاگران پرسپولیس امیدوار می‌شوند اتفاقی مثبت بیفتد.
بشار رسن: به معجزه اعتقاد دارم، با حمایت هواداران به فینال می رسیم

در بازی با الهلال، رسن به جای مسلمان به بازی آمد، چند بار هم توپ گرفت و تلاش کرد مهاجمان تیمش را در موقعیت گل قرار دهد اما این تلاش‌ها در نتیجه نهایی بی‌تاثیر بود. با هافبک عراقی پرسپولیس درباره بازی برگشت با الهلال، تیم ملی کشورش و ارتباطش با طرفداران پرسپولیس گفت‌وگو کردیم. این گفت‌وگو با کمک امیرارسلان مرتاض، مدیر برنامه‌های بشار رسن انجام شد.

به نظر خیلی دلت می‌خواست در جام‌جهانی حضورداشته باشی؟

دقیقا همین طور است. واقعا به نظرم می‌توانستیم این مهم را رقم بزنیم اما با بدشانسی امتیازات زیادی را از دست دادیم و این فرصت بزرگ از دست رفت.

شرایط خودت چطور است؟

شرایط بسیار خوبی دارم و از لحاظ بدنی بسیار آماده هستم و خودم را آماده می‌کنم تا بعد از بازی در تیم ملی به اردوی پرسپولیس اضافه شوم. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم با پرسپولیس نتایج درخشانی بگیریم و در دو جام لیگ برتر و جام حذفی مدعی باشیم.

حالا دیگر به یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیس تبدیل شده‌ای؟

خودم هم فکرش را نمی‌کردم که به این سرعت محبوب شوم اما واقعا پرسپولیس بهترین تماشاگران آسیا را دارد و همیشه در بازی‌های خانگی و بیرون از خانه به ما کمک می‌کنند. امیدوارم بتوانم با بازی‌های خودم جواب آنها را بدهم.

این اتفاق باعث شده که هواداران هر بار که به زمین می‌آیی منتظر حرکتی مهم از تو باشند.

دقیقا همین طور است و این مسئولیت من را زیاد می‌کند. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم.

پرسپولیس نتوانست الهلال را شکست دهد.

واقعا بازی عجیبی بود. ما در این بازی چند فرصت بسیار خوب را برای گلزنی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد اما تلاش می‌کنیم در بازی برگشت این نتیجه را جبران کنیم و به دور بعد صعود کنیم.

اما برای این کار تقریبا به معجزه نیاز دارید.

من به معجزه اعتقاد دارم و ایمان دارم که می‌توانیم هنوز زنده باشیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم. امیدوارم هواداران پرسپولیس هم در بازی برگشت ما را حمایت کنند  تا بتوانیم این نتیجه را رقم بزنیم.

پرسپولیس در فصل قبل قهرمان لیگ برتر شد. به نظرت می‌تواند این روند را ادامه دهد.

پرسپولیس تیم پرقدرتی است هرچند که به خاطر کمی خستگی در دو بازی نتیجه نگرفتیم اما مطمئن باشید در ادامه راه همچنان مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود.

با محرومیت طارمی شاید حالا بازی بیشتری به تو برسد.

من از روز اول که به پرسپولیس آمدم اعلام کردم برای من مهم نتیجه گرفتن تیم است و اینکه بتوانم به تیم کمک کنم اما اینکه کی بازی کنم بستگی به نظر برانکو دارد و من تمام تلاش خودم را در تمرین و زمین مسابقه انجام می‌دهم.  البته طارمی بازیکن بسیار بزرگی است و امیدوارم خیلی زود برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8vgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک ترکیب غیرمعمول اما محتمل برای پرسپولیس