تاریخ انتشار: 1396/07/18 18:44
کد خبر: 178879

گزارش تمرین پرسپولیس/نگرانی بازیکنان به علت نقش بر زمین شدن مسلمان!

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز سه‌شنبه را در نوبت بعدازظهر در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.
گزارش تمرین پرسپولیس/نگرانی بازیکنان به علت نقش بر زمین شدن مسلمان!

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان از ساعت 16:10 دقیقه امروز، در ورزشگاه شهید کاظمی، تمرینات خود را پشت درهای بسته آغاز کردند.

مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز قرمزپوشان، بازیکنان را در حرکات چهارگانه، به انجام عبور از روی موانع، حرکات تعادلی، پرش از داخل حلقه‌ها و کار با توپ به گرم کردن دعوت کرد.

با نظر برانکو، بازیکنان در دو گروه قرمز و سفید در نصف زمین به فوتبال سه ضرب بدون دروازه و با تاکید کادر فنی روی تمرکز، سرعت و دقت در محوطه‌ای مشخص، کار خودشان را انجام دادند.

مربی دروازه‌بان‌ها هم با ایگور به طور مجزا با استفاده از آدمک‌های بادی کار کردند.

فرشاد احمدزاده و شجاع خلیل زاده در تمرینات گروهی شرکت کردند.

در حین تمرین، توپ زیر پای محسن مسلمان ماند و او نقش بر زمین شد. در این هنگام کلیه بازیکنان نگران شدند و نزد او آمدند اما مشکل خاصی نبود و محسن به ادامه تمرین پرداخت.

در مرحله بعدی، مارکو بار دیگر بازیکنان را در اختیار گرفت. کارهای بدنی با حرکت از روی موانع و بین نیزه در دستور کار قرار گرفت.

مرور کارهای تاکتیکی و گلزنی بخش بعدی تمرین بود که بازیکنان از میانه زمین صاحب توپ می‌شدند و پس از پاس به جناحین و ارسال توپ، گلزنی کردند.

تمرین چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10 صبح به مدت یک ساعت انجام خواهد شد و پس از آن بازیکنان ورزشگاه شهید کاظمی را ترک و ساعت 18 در فرودگاه حضور خواهند یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drglw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بلند غایبین پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال