تاریخ انتشار: 1396/07/21 18:05
کد خبر: 178393

عملکرد مثبت سیامک نعمتی در روز غیبت امیری

سیامک نعمتی در بازی با استقلال خوزستان عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشت تا روند رو به رشد خود در پرسپولیس را طی نمیاد.
عملکرد مثبت سیامک نعمتی در روز غیبت امیری

ستاره جوان و آینده دار حال حاضر پرسپولیس و یکی از پدیده های فصل گذشته لیگ برتر در فصل پیش رو تا این هفته لیگ برتر تنها یک دیدار و آن هم در مقابل تیم سابق خود پیکان در ترکیب ثابت قرار گرفته بود و عملکردش در مسابقه با خودرو سازان مورد نقد قرار گرفته بود.

سیامک نعمتی در مسابقه آبی پوشان اهوازی با توجه به غیبت وحید امیری در ترکیب اصلی قرار گرفت؛این بازیکن با هدف اثبات شایستگی های خود پا به میدان گذاشت.

نعمتی در این دیدار به لحاظ عملکردی و آماری نسبت به دیدار پیکان بسیار بهتر کار کرد البته برای رسیدن به بازیکن ایده آل برانکو به زمان نیاز دارد؛سیامک در بعضی از دقایق بازی استرس داشت که با توجه به شرایطش طبیعی بود.

سیامک نعمتی برای پایه گذاری حملات پرسپولیس در این بازی بارها با په توپ شد و از نظر دادن پاس صحیح در این بازی به لحاظ تعداد و کیفیت در جایگاه دوم قرار گرفت؛نکته جالب در عملکرد نعمتی حتی در مقایسه دوران اوجش در فصل گذشته جنگندگی بیشتر این بازیکن بود.

در این بازی این بازیکن فقط در قالب یک بازیکن فانتزی صرف ظاهر نشد بلکه بارها در کارهای دفاعی شرکت کرد؛دوندگی بالایی از خود نشان داد و نشان داد تا حدودی در مسیر صرف کردن فعل خواستن است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6zwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز برانکو برای بازی مقابل تراکتورسازی لو رفت