تاریخ انتشار: 1396/07/21 21:38
کد خبر: 178355

حامد لک و یک رکورد منحصر به فرد

بعضی از بازیکنان در بازی مقابل بعضی از تیم‌ها پرحاشیه می‌شوند. بازی مقابل تیم‌های سابق یا بازی مقابل تیم‌هایی که مقابل آنها گل‌های زیادی زده باشند. بعضی از بازیکنان هم هستند که در اکثر بازی‌ها می‌توانند حاشیه‌ساز باشند. حتی اگر تیم سابقشان نباشد یا به آن گل نزده باشند. یکی از آن بازیکنان قطعا حامد لک است.
حامد لک و یک رکورد منحصر به فرد

لک، بازیکنی است که هر بازی پخش مستقیمی از او می‌تواند حاشیه‌ساز باشد. دروازه‌بانی که  یک رکورد منحصر به فرد دارد. او یکی از معدود دروازه‌بان‌هایی است که ۲۵ کارت زرد در دوران بازیگری‌اش دریافت کرده است. ۲۵ کارت زرد در ۱۵۴ بازی، یعنی میانگین هر ۶ بازی یک کارت زرد. این آمار زمانی عجیب‌تر می‌شود که تعداد کارت‌های بعضی از دروازه‌بان‌های دیگر حاضر در لیگ برتر را بدانید:

مهدی رحمتی: ۲۳۴ بازی و ۱۷ کارت زرد - میانگین تقریبا هر ۱۴ بازی یک کارت زرد

علیرضا بیرانوند: ۱۲۶ بازی و ۱۱ کارت زرد - میانگین تقریبا هر ۱۱ بازی یک کارت زرد

رحمان احمدی: ۱۵۶ بازی و ۷ کارت زرد - میانگین تقریبا هر ۲۲ بازی یک کارت زرد

آمار این سه دروازه‌بان، نشان می‌دهد که حامد لک تا چه حد رکورد منحصر به فردی از خود برجای گذشته است.

نکته دیگر در مورد این دروازه‌بان این است که او در مقابل تیم‌های پرطرفدار بیشتر کارت می‌گیرد. لک ۶ کارت زرد از کارت‌های خود را مقابل استقلال و تراکتورسازی دریافت کرده است که دلیل آن کاملا مشخص است. او کمترین برد را هم مقابل استقلال داشته است. تنها ۲ برد در ۱۲ بازی.

لک این بازی هم دست از سبک همیشگی‌اش برنداشت و با دریافت یک کارت زرد و تلف کردن زمان زیادی از بازی‌ حسابی هواداران استقلال را شاکی و عصبانی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drkmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوپرمن های لیگ برتر خوب بازیکنانی هستند خوووب!

حساسیت هواداران استقلال به این دروازه بان
والی: شرایط مالی فولاد بهتر شده است