تاریخ انتشار: 1396/07/26 21:27
کد خبر: 177576

برانکو: چرا اینقدر به ربیع خواه و بیرانوند گیر می دهید؟ / محسن و کمال بدون ایراد بودند/ موج رسانه ها هدفدار است

برانکو بعد از تمرین امروز سرخ پوشان در برابر خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.
برانکو: چرا اینقدر به ربیع خواه و بیرانوند گیر می دهید؟ / محسن و کمال بدون ایراد بودند/ موج رسانه ها هدفدار است

بعد از تمرین امروز پرسپولیس که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار گردید،  سرمربی سرخ پوشان در برابر خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.

وی در ابتدای سخنان خود گفت: یک بار دیگر باید تبریک بگویم به بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که در لیگ قهرمانان و لیگ برتر انجام داده اند و بابت همه تلاشی که داشته اند ممنونم. برای حضور در نیمه نهایی افتخارمیکنم به بازیکنان که بعد از باخت 4 بر0  نشان دادند قهرمان هستند و تعصب دارند و برای کشور و مردم و خانواده هایشان بازی می کنند و به آنها باید افتخار کرد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود: خیلی مشکلات در لیگ قهرمانان داشتیم از بازی های بیرون از خانه گرفته تا ناداوری های ولی هر چه که باشد افتخار می کنم به بازیکنان که تا دقیقه آخر دنبال برد بودند و درست که به فینال نرفتیم ولی با استحقاق به نیمه نهایی رسیدیم.

برانکو افزود: برای ما از الان لیگ  شروع می شود و برای دفاع از قهرمانی به میدان میاییم و در جام حذفی هم هم چنین و دیدار با نفت تهران مهم ترین بازی حال حاضر ما می باشد.

وی در برابر سوال یکی از خبرنگاران که چرا بازیکنانی مثل بیرانوند و ربیع خواه بد بازی می کنند باز هم به آنها بازی می دهید و نمی خواهید به نیمکت نشینان بازی بدهید، گفت: من دوست دارم با دلیل و رک صحبت کنم مثلا بیرانوند کجاش بد بود. در بازی دیروز در کجای بازی شاهد ضعف بیرانوند بودیم که الان می خواهید من او را بیرون بگذارم؟ البته ممکن است مثل هر بازیکن دیگری در یک مقطع مشکل داشته باشد و این طبیعی است.

برانکو در خصوص شرایط ربیع خواه گفت: محسن نه تنها بد نبود بلکه خیلی هم خوب بود. و بگید کجاش بد بود. او و کمال بی ایراد بازی کردند.

سرمربی سرخ پوشان در حالی که از این سوال ناراحت به نظر می رسید در ادامه گفت: ربیع خواه مقابل الاهلی که بهترین بازیکن شناخته شد. پارسال  هم که خیلی خوب بازی کرد چرا همه زوم میکنن میگن ربیع خواه؟ البته من میدانم چون گویا بعضی ها هوادار برخی ها هستند .

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا از نوراللهی دیر استفاده شد، گفت: احمد یکسال بازی نداشته و همین هم دومین بازی است، داریم فوتبال می کنیم پلی استیشن که نیست، او یکسال  از فوتبال دور بوده و باید به فرم بازی ها برسد .

برانکو در ادامه و زمانی که باز هم خبرنگاران دوباره گفتند ربیع خواه آن تحرک لازم را دارد، گفت: ربیع خواه مقابل استقلال خوزستان مگه بد بود؟ مگه ضعیف بود؟ بله قبول دارم مقابل الهلال ربیع خواه مثل خیلی از بازیکنان بد بود. ولی او به وظیفه اش همل می کند که من از او می خواهم و با آن خواسته شما فرق دارد و باید بازیکنان هجومی حریف را پوشش بدهد و بالانس بین خط دفاعی و حمله است.

وی در ادامه گفت: موج انتقادات برخی رسانه ها از ربیع خواه و بیرانوند به دلیل این است که دنبال کار خودشان هستند  و بازیکن مورد نظر خود را مطرح کنند .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xqbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیرآبادی: حفظ دومی برای استقلال مهم است