تاریخ انتشار: 1396/07/27 10:56
کد خبر: 177521

بدون حل کردن مشکلاتم نمی توانستم لژیونر شوم

سعید آقایی از حضور در سپاهان و کار کردن زیر نظر کرانچار لذت می‌برد.
 بدون حل کردن مشکلاتم نمی توانستم لژیونر شوم

 سعید آقایی دفاع چپ سابق تیم تراکتورسازی، این فصل سپاهان را برای ادامه فوتبال انتخاب کرده و علی رغم کسب نتایج بدِ طلایی پوشان، عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته است. او در ابتدای فصل پیشنهادات مختلفی از تیم های لیگ برتری داشت؛ اما سرانجام سپاهان را انتخاب کرد و حالا در خصوص موضوعات مختلف دیدگاه خود را بیان کرده است.

 

 

آقایی درباره بازی امروز مقابل گسترش فولاد و بازگشت به تبریز گفت: ما برای پیروزی آمده ایم و من هم امیدوارم نمایش خوبی را در زمین داشته باشم. این بازی برای ما بسیار مهم است، چرا که هدفمان صعود به رده های بالایی جدول است و به خوبی میدانیم این رده، در شان تیم سپاهان نیست.

 

 

او ادامه داد: از بازگشت به تبریز خوشحالم. شهری که فوتبالم را در آن آغاز کردم و در رده های مختلف سنی برای تیم های این شهر بازی کردم؛ اما امروز پیراهن سپاهان را بر تن دارم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهم.

 

 

دفاع چپ ملی پوش فوتبال کشورمان در خصوص نتایج بدِ سپاهان و قرارگیری در رده های پایینی جدول نیز گفت: ما این فصل بدشانسی آوردیم، گل های بد نیز خوردیم و از موقعیت ها هم استفاده مناسبی نداشتیم. شرمنده هواداران هستیم، چرا که در تیم های بزرگ که قهرمانی های زیاد دارند، صبر هواداران کم است و به دنبال پیروزی هستند؛ اما ما تا اینجای فصل توقعاتشان را برآورده نکرده ایم. امیدوارم پاسخ صبر و حمایت های هواداران را با کسب 3 امتیاز در بازی امروز بدهیم و پس از آن هم در 2 بازی مقابل پیکان و تراکتورسازی میزبان خواهیم بود و راحت تر بازی خواهیم کرد.

 

 

سعید آقایی درباره شانسش برای حضور در جام جهانی و دوری از حواشی در اصفهان گفت: هدفم این است که در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم و اگر شد به میدان هم بروم. البته بازی کردن مهم نیست و هرکس که آماده باشد میتواند کمک بیشتری به موفقیت تیم ملی کشورمان کند. این فصل نیز به اصفهان آمده‌ام تا از حواشی دور باشم و تمرکزم را روی فوتبال بگذارم. انشالله بتوانم این روند را ادامه دهم و عملکرد خوبی داشته باشم.

 

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از مربیان خارجی را بیشتر دوست و کدام یک تاثیر بیشتری روی او داشته اند نیز اینطور جواب داد: این لطف خدا بود که در این چند سال تحت نظر مربیان خارجی زیادی بودم. هر سه مربی خارجی ام تاثیر زیادی در من داشته اند؛ در تیم ملی از کارلوس کی روش کارهای دفاعی را به خوبی یاد گرفته ام. از تونی اولیویرا کارهای هجومی را آموختم و الان در سپاهان لذت بردن از فوتبال را زیر نظر کرانچار می‌آموزم.

 

 

مدافع سابق تیم تراکتورسازی درخصوص عملکرد این تیم در لیگ جاری و جدایی اش از جمع پرشورها نیز نظر جالبی دارد. او معتقد است که او نباید از این جدایی پشیمان باشد و آقایان  باید پشیمان باشند. آقایی همچنین ادامه داد: من نمیخواستم از تراکتور جدا شوم و با رفتارشان من را وادار به این کار کردند. من تنها بازیکن ملی پوش تراکتور در انتهای فصل بودم؛ اما هیچ تماسی تا پس از اردوی تیم ملی با من نشد و شبی که برای مذاکرات نهایی و قرارداد به اصفهان رفتم، آقایان با من تماس گرفتند که بگویند ما قصد تمدید داشتیم و خودش تمایل به این کار نداشت در حالی که به هیچ وجه اینطور نبود!

 

 

او ادامه داد: اما اینجا خانه من است و تراکتور را خیلی دوست دارم و روزی به این تیم بازخواهم گشت. اما الان هم ناراحت نیستم و فکر میکنم بهترین انتخاب را انجام دادم و به تیمی پیوستم که هم من را دوست دارند و هم احترام میگذارند و من نیز با تمام وجودم برایشان بازی می کنم، چرا که آن ها لایق داشتن بهترین تیم هستند.

 

 

آقایی درخصوص پیشنهادات ابتدای فصل از تیم های اروپایی گفت: از یونان پیشنهاداتی داشتم؛ اما مشکلاتی اینجا بود که من بدون حل کردن آن ها نمیتوانستم لژیونر شوم. البته در سال اول قرارداد مالی آنچنانی نیز اروپا وجود ندارد و من هم موقعیت ترانسفر شدن را نداشتم؛ به همین دلیل در ایران ماندم و به این نتیجه رسیدم سپاهان بهترین انتخاب است.

 

 

وی همچنین در مورد موضوعات ابتدای فصلش با گسترش فولاد و این سوال که آیا این مشکلات انگیزه‌ی مضاعفی را برای بازی فردا در او ایجاد کرده یا خیر نیز گفت: من برای همه بازی ها انگیزه بالایی دارم و هیچ کینه ای هم از گسترشی ها ندارم. سعی میکنم امروز بهترین عملکردم را داشته باشم و امیدوارم پیروز شویم. در مورد آن مسائل نیز بهتر است الان صحبت نکنم، چرا که همه چیز مشخص است و صحبت اضافی قضیه را لوث می‌کند. آن موضوع را نیز به وکیلم سپرده ام.

 

 

آقایی در انتها خطاب به هواداران تیم تراکتورسازی صحبت کرد: اولا از هواداران تیم تراکتورسازی تشکر میکنم. آن ها حمایت بسیار خوبی از من داشتند و در این 4 فصلی که در تیم بزرگسالان بودم، واقعا برایم سنگ تمام گذاشتند. من هم تقصیری در جدایی از تراکتور نداشتم، البته الان نمیخواهم با این صحبت ها تیم تراکتور ضربه بخورد، چون واقعا این تیم را دوست دارم و امیدوارم نتیجه بگیرند. از هواداران بار دیگر تشکر میکنم و به آن ها میگویم که هیچ تقصیری در جدایی نداشتم و امیدوارم این را باور کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x65kw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پایش بیفتد، جانم را هم برای سپاهان می‌دهم