تاریخ انتشار: 1396/07/27 22:15
کد خبر: 177425

واکنش ایجنت بنزما به جدایی وی از رئال

بنزما مدت‌هاست در سطحی که باید، نیست.
واکنش ایجنت بنزما به جدایی وی از رئال

کریم جزیری، مدیربرنامه‌های کریم بنزما در واکنش به انتقاداتی که از نمایش های این مهاجم فرانسوی می‌شود درباره احتمال جدایی او از رئال مادرید عنوان کرد بنزما در مادرید خوشحال است و برنامه‌ای برای جدایی ندارد.

بنزما که تابستان 2009 از المپیک لیون به رئال مادرید پیوسته، دو فصلی می‌شود که از فرم ایده‌آلش کاملا دور است. فصل گذشته در برخی مواقع افت او آنقدر محسوس بود که نمی‌شد دلیل نیمکت نشینی موراتا که همیشه تاثیرگذار نشان می‌داد را درک کرد. گرچه زیدان نشان داده همواره به هم‌وطنش اعتقاد دارد اما این واقعیت که کریم در اوج نیست را نمی‌توان کتمان کرد. هر چند در همین دوران افت نیز بنزما گاها باعث نجات تیمش شده است. بسیاری بر این باورند که بنزما پس از ماجرای اخراجش از تیم ملی فرانسه، دیگر آن مهاجم همیشگی نشد.

اخیرا نیز هواداران رئال مادرید از موقعیت‌سوزی‌های بنزما به ستوه آمده و از او انتقاد کردند. کهکشانی‌ها معتقدند گل نزدن‌های بنزما یکی از دلایل توقف تیم‌شان برابر تاتنهام بود. به گزارش mundodeportivo، کریم جزیری، ایجنت بنزما نیز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال جدایی موکلش از سفیدپوشان پس از هجمه سنگین انتقادات از این بازیکن وجود دارد یا نه گفت:

    کریم در رئال مادرید بسیار خوشحال است. چیزی از تمدید قراردادش با باشگاه نگذشته و هیچ برنامه‌ای هم برای جدایی ندارد.

گفتنی است بنزما به تازگی قراردادش با کهکشانی‌ها را تا سال 2021 تمدید کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xnq7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره فرانسوی رئال مادرید به ستایش از زیدان پرداخت!