تاریخ انتشار: 1396/07/28 19:48
کد خبر: 177272

صحبت های مهدی تارتار بعد از بررد شیرین برابر ذوب‌آهن

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم ذوب‌آهن بسیار قدرتمند است و بازیکنان ما کار بسیار بزرگی کردند.
صحبت های مهدی تارتار  بعد از بررد شیرین برابر  ذوب‌آهن

مهدی تارتار پس از پیروزی تیمش در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم و ذوب‌آهن نیز برای برد وارد بازی شده بود و در دقایق ابتدایی احساس خطر کردیم و این تیم بسیار قدرتمند است و بازیکنان ما کار بسیار بزرگی کردند.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی بازیکنان ما را ببینند و ما بی دلیل در این جای جدول قرار نداریم و در مقابل سپاهان نیز بسیار خوب بودیم، از هواداران تشکر می کنم که 90 دقیقه ما را تنها نگذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که خط میانی این تیم آسیب‌پذیر نشان داده و آیا از این مسئله نگران نیستند، خاطرنشان کرد: در برابر ذوب‌آهنی قرار داشتیم که قدمت بسیاری دارد و امیر قلعه‌نویی را بالای سر خود دارد، هر تیمی قلعه‌نویی را می‌آورد از او قهرمانی می‌خواهد و ما در ابتدای بازی مغلوب نام حریف شدیم.

تارتار تصریح کرد: در ادامه بازی متراکم‌تر شدیم و روز ما بود و از موقعیت‌های ذوب‌آهن به سلامت عبور کردیم و به حقمان رسیدیم، اینکه تا کجا این روند ادامه پیدا کند نمی‌دانیم، امیدوارم این روند را تا پایان ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای را داشتید، بیان کرد: پیش‌بینی نتیجه 3 بر صفر در برابر ذوب‌آهن فراتر از انتظار است و بازیکنان ما بیش از آنچه انتظار داشتیم ظاهر شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xelo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شکست ذوب‌آهن مقابل پارس جنوبی در نیمه اول