تاریخ انتشار: 1396/07/28 22:11
کد خبر: 177244

استقلال با همین منوال پیش برود در آینده به مشکل برمی خورد!

مالک باشگاه نساجی، گفت: با وجود با زیکنان و مربیان خوبی که داریم به صعود به لیگ برتر امیدوار هستیم.
استقلال با همین منوال پیش برود در آینده به مشکل برمی خورد!
فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران در خصوص شکست این تیم مقابل استقلال در جام حذفی، گفت: بچه‌ها در این بازی عملکرد خوبی داشتند به خصوص در نیمه دوم اما من عادت ندارم در خصوص داوری‌ها صحبت کنم و این موضوع را به کارشناسان اهل فن می‌سپارم، من خیلی اهل انتقاد کردن نیستم اما ما به عنوان یک تیم لیگ یکی تلاش کردیم تا از این بازی دست پر بیرون بیاییم.
 
وی ادامه داد:‌از طرفی ما چند روز قبل یک بازی سخت انجام دادیم و روی تیم ما فشار زیادی بود. ما یک تیم نیمه حرفه‌ای هستیم و خیلی حرفه‌ای نیستیم امیدوارم باشگاه استقلال بتواند این شرایط را به خوبی مدیریت کند چرا که اگر بخواهند با همین منوال جلو بروند در آینده به مشکل خواهند خورد. 
 
مالک باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که آیا تیم شما پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد یا نه، افزود: قطعا همین طور است ما من نباید در این باره نظر دهم بلکه دیگران باید در خصوص تیم ما صحبت کنند، اما ما با این شرایط و با پتانسیلی که داریم به همراه تماشاگران پرشورمان امید زیادی به لیگ برتری شدن داریم. خوشبختانه مربیان و بازیکنان خوبی هم داریم که البته کمی باید با تجربه‌تر شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5qpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی عجیب بعد از پیروزی امروز استقلال / باجناق‌های آبی با اتوبوس تیم نرفتند!