تاریخ انتشار: 1396/08/03 22:12
کد خبر: 176503

در آستانه دربی لطفا شفر را تحت فشار قرار ندهیم!

از روزی که شفر هدایت استقلال را بر عهده گرفته سعی کرده تا با ایجاد فضای آرام در تیمش و بین هواداران، این تیم را به نوعی به آرامش برساند.
در آستانه دربی لطفا شفر را تحت فشار قرار ندهیم!

این مربی که نشان داده پخته عمل می‌کند در همان ابتدای حضورش تصمیمات قاطعی مثل کنار گذاشتن قائدی گرفت و دیسیپلین را به بازیکنانش نشان داد اما هر چه به دربی نزدیک می‌شویم تحرکات برای تحت فشار قراردادن شفر از سوی افکار عمومی بیشتر می‌شود.

طی چند روز گذشته و درست بعد از بازی با نساجی اخبار کهنه و سوخته در مورد قول‌های مربی قبلی استقلال در رسانه‌ها سر باز کرد و هر روز وعده‌های این مربی برای برد دربی در هیات مدیره پررنگ تر شد.

نکته اینجا است که مربیان قبلی استقلال با نتایجی که گرفتند استقلال را به رده شانزدهم جدول رسانده‌اند اما این روزها نقش پررنگی در رسانه‌ها دارند و اخبار و وعده‌هایی که منصوریان به هیات مدیره داده بود را پررنگ کرده و قصد دارند به هواداران این تیم القا کنند که اگر منصوریان سرمربی استقلال بود قطعا دربی را می‌برد.

این در حالی است که هنوز دربی برگزار نشده و استقلال هم با منصوریان در 7 هفته فقط 4 امتیاز گرفته بود و در این 7 بازی تنها دو گل زده در کارنامه استقلال ثبت شد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xo7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلاح هولناک استقلال برای بازی در دربی لو رفت