تاریخ انتشار: 1396/08/04 18:06
کد خبر: 176381

تا پایان نیمه اول/ پرسپولیس یک - استقلال صفر/گلزنی علیپور از روی نقطه پنالتی

دربی ۸۵ در حضور پر شور تماشاگران در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار تا دقیقه ۴۰ با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس دنبال می‌شود.
تا پایان نیمه اول/ پرسپولیس یک - استقلال صفر/گلزنی علیپور از روی نقطه پنالتی

آخرین بازی هفته دهم لیگ برتر را تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت 16:40 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی آغاز کرده‌اند. قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری است و رضا سخندان و سعید علی‌نژادیان او را در این قضاوت کمک می‌کنند.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی.

دقیقه 5: اولین حرکت جدی استقلالی‌ها توسط فرشید اسماعیلی انجام شد که پاس نهایی او به علی قربانی با پوشش خوب سیدجلال حسینی همراه بود.

دقیقه 6: کرنر ارسالی پرسپولیسی‌ها برگشت داده شد که وحید امیری پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه زد، اما باز هم مدافعان استقلال توپ را برگشت دادند.

دقیقه 13: بشار رسن از روی نقطه کرنر ارسالی روی دروازه استقلال داشت که توپ در رفت و برگشت داخل محوطه جریمه به علیپور رسید که ضربه این بازیکن برگشت داده شد. در نهایت سیدحسین حسینی توپ را در اختیار گرفت تا این موقعیت پرسپولیسی‌ها نیز بی ثمر باشد.

دقیقه 20: علی علیپور روی پاس منشا با حسینی تک به تک شد که روزبه چشمی روی او خطای پنالتی انجام داد و از داور مسابقه نیز کارت زرد گرفت.

دقیقه 23: علی علیپور پنالتی پرسپولیس را خلاف جهت حسینی تبدیل به گل کرد.

دقیقه 33: محسن ربیع‌خواه از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 35: اشتباه روزبه چشمی در دفاع باعث شد منشا روی حرکت تند و تیز خود صاحب توپ شود و موقعیتی خطرناک ایجاد کند، هرچند در نهایت پاس عرضی او برای علیپور توسط مدافعان استقلال قطع شد.

دقیقه 37: پاس خسرو حیدری برای وریا غفوری پشت مدافعان پرسپولیس به خوبی ارسال شد، اما این بازیکن نتوانست از توپ ارسال شده استفاده‌ای کند.

دقیقه 41: بشار رسن در موقعیتی خوب صاحب توپ شد که می‌توانست وحید امیری را در موقعیت تک به تک قرار بدهد، اما بازیکنان استقلال توپ را دفع کردند که این دفع توپ به امیری رسید. امیری می‌توانست گل دوم را برای پرسپولیس به ثمر برساند که مجید حسینی با تکلی خوب توپ او را گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gre99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور بهترین گلزن پرسپولیس شد