تاریخ انتشار: 1396/08/05 13:43
کد خبر: 176296

موسوی: داور دربی باید خارجی باشد/ استقلال مهاجم شش دانگ می‌خواهد

پیشکسوت باشگاه استقلال این تیم می‌تواند با جذب یک مهاجم تمام کننده آینده درخشانی را با شفر داشته باشد.

علی موسوی مهاجم پیشین استقلال درباره داربی 85 و عملکرد این تیم در این دیدار اظهار کرد: بازی متعادلی بود. از استقلال انتظار نمی‌رفت تا اینقدر خوب بازی کند. ما تنها با یک پنالتی باختیم اما استقلال رو به رشد است و پیشرفت در این تیم دیده می‌شود.

وی ادامه داد: آبی پوشان پایتخت یک مهاجم تمام کننده کم دارند. اگر چنین فردی وجود داشت نتیجه این چنین نمی‌شد. استقلال یک مهاجم زهردار و شش دانگ می‌خواهد. اگر چنین بازیکنی جذب شود این خلائی که در استقلال ایجاد شده و گریبانگیر این تیم شده از بین می‌رود و استقلال می‌تواند روزهای خوبی را با شفر ببیند.

او درباره کندی خط دفاع استقلال بیان کرد: گل با دو ضربه سر و پنالتی اتفاق افتاد. نمی‌شود از چنین گلی چنین برداشتی کرد. به هر حال چنین اتفاقی در همه خطوط دفاعی پیش می‌آید. خوشبختانه شفر مربی کارکشته‌ای است که می‌تواند با یک نگاه به تیم تشخیص بدهد که ضعف تیم کجاست. استقلال می‌تواند با تمرین‌های خوب و جذب یک مهاجم تمام کننده و تمام عیار آینده درخشانی با سرمربی آلمانی داشته باشد.

موسوی در پایان درباره‌ی قضاوت بیژن حیدری در داربی 85 نیز بیان کرد: با تمام احترامی که برای فدراسیون فوتبال قائل هستم باید بگویم اما برای داربی بهتر است داور خارجی انتخاب شود. داربی سرخ آبی پایتخت حساسیت ویژه‌ای دارد و جوی که در ورزشگاه ایجاد می‌شود می‌تواند داورهای ایرانی را تحت تاثیر قرار دهد. ما بهترین داورهای جهان را در ایران داریم اما به هرحال هر کدام از ما ایرانی‌ها میل به آبی و یا قرمز داریم و داورها نیز از این مستثنی نیستند. به نظر من فدراسیون باید داور خارجی بیاورد زیرا داوران خارجی با جو داربی بزرگ ایران آشنا نیستند و با خیال راحت می‌توانند قضاوت کنند و تحت تاثیر بازیکنان و تماشاگران و کادر فنی قرار نمی‌گیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xla9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقشه شومی که الاهلی برای شکست استقلال کشیده بود