تاریخ انتشار: 1396/08/06 16:07
کد خبر: 176162

خط و نشان منشا برای دربی برگشت

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال دربی را بهتر آغاز کرد، اما روی یک ضدحمله آنها را غافلگیر کردیم.
خط و نشان منشا برای دربی برگشت

گادوین منشا چند هفته‌ای است که در پرسپولیس به هماهنگی نسبی با همبازیانش رسیده و به یک وزنه در تیمش تبدیل شده است. او در دربی اگرچه موفق به گلزنی نشد، اما روی گل تأثیر مستقیم داشت و بارها مدافعان استقلال را نیز آزار داد.

منشا تا اینجای فصل موفق شده شش گل برای پرسپولیس به ثمر برساند که چهار گل آن در لیگ قهرمانان مقابل تیم‌های قدرتمند الاهلی و الهلال بوده و یک گل در جام حذفی مقابل نفت تهران به ثمر رسانده است. در واقع شماره 90 پرسپولیس بعد از بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی دیگر در لیگ موفق به گلزنی نشده است. منشا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مسائل مختلف پاسخگوی سؤالات شد که مشروح آن در زیر می‌آید:

دربی چطور بود؟

 این اولین دربی بود که تجربه می‌کردم و واقعاً هیجان‌انگیز بود. فصل پیش در تلویزیون دربی را دیدم و دوست داشتم آن را تجربه کنم. تجربه جذابی بود و خوشحالم از اینکه این بازی را بردیم و هواداران خوشحال به خانه برگشتند.

پرسپولیس در دربی واقعاً بهتر از استقلال بود؟

استقلال بازی را خوب شروع کرد و چند حمله خطرناک روی دروازه‌مان تدارک دیدند، اما آنها را روی یک ضدحمله غافلگیر کردیم. بعد از گل، استقلال بیشتر مراقب حملاتش بود و آنها همیشه چند بازیکن در زمین خود داشتند. ما فرصت این را داشتیم که گل‌های دوم و شایدم سوم را هم بزنیم. من برای استقلال و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم و مطمئنم آنها خیلی زود به جدول مسابقات برمی‌گردند و یک رقیب جدی برای پرسپولیس خواهند بود.

ظاهراً خیلی دوست داشتی در دربی گل بزنی. این‌طور نیست؟

هر بازیکنی دوست دارد در دربی گل بزند. من هم تلاشم کردم، اما فکر می‌کنم بیشتر پاس دادم تا اینکه صاحب موقعیت شوم. علیپور هم خیلی دوست داشت گل بزند و برای او خوشحالم که گل زد. در دربی برگشت حتماً گل خواهم زد.

چرا تو پشت ضربه پنالتی نرفتی؟

مشکلی برای زدن پنالتی نداشتم، اما علیپور خواست خودش ضربه را بزند و این کار را هم به خوبی انجام داد. خیلی فرق نمی‌کرد من بزنم یا بازیکن دیگری، مهم این بود که پنالتی گل شود.

مدافعان استقلال را خیلی آزار دادی. در این مورد نظری نداری؟

استقلال مدافعان خوبی دارد و فکر کنم جدال خوبی با آنها داشتم. هر بار که توپ به من می‌رسید دو سه مدافع استقلال آنجا بودند و من هم سعی می‌کردم با پاس سریع بازیکنان کناری‌ام را صاحب موقعیت کنم.

با اینکه اولین دربی‌ات را تجربه می‌کردی، اما به هیچ وجه تحت تأثیر جو آن قرار نگرفتی ...

جو ورزشگاه هیجان‌انگیز بود و من در این جو راحت‌ترم. دوست داشتم با عملکرد خوبم جواب محبت‌های هواداران را بدهم و فکر کنم آنها از من راضی بودند.

داوری دربی چطور بود؟

من هیچ وقت در مورد داور بازی صحبت نمی‌کنم. در دربی هم فکر نمی‌کنم داوری مشکل خاصی داشت و داور خوب سوت زد.

فقط یک گل در لیگ زده‌ای، فکر می‌کنی بتوانی آقای گل شوی؟

من بازی به بازی در پرسپولیس هماهنگ‌تر می‌شوم و قطعاً در آینده شرایطم بهتر خواهد شد. هنوز تا پایان فصل راه زیادی باقی مانده است و این فرصت را دارم که برای آقای گلی تلاش کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8djr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال 4 میلیارد گرانتر از پرسپولیس صدرنشین