تاریخ انتشار: 1396/08/07 12:37
کد خبر: 176059

یک نکته آماری جالب درمورد سیدجلال حسینی

جلال حسینی بازگشت موفقیت‌آمیزی به ترکیب پرسپولیس داشت. مدافع باتجربه و ملی‌پوش سرخپوشان با نمایشی بی‌نقص در داربی نشان داد بخش مهمی از تزلزل ساختار دفاعی قرمزها در این فصل به دلیل مصدومیت عجیب و طولانی‌مدت او بوده است.
یک نکته آماری جالب درمورد سیدجلال حسینی

در این بازی که قسمت زیادی از امیدهای استقلال برای گلزنی به بازی هوایی معطوف شده بود، جلال و شجاع خوب سر زدند و بیرانوند هم روی خروج‌ها بازی کاملی ارائه داد تا حریف به گل نرسد و پرسپولیس بتواند 70دقیقه از تک گل سه‌امتیازی‌اش دفاع کند. شاید اگر حسینی در ابتدای فصل دچار آن آسیب‌دیدگی کذایی نمی‌شد، وضع پرسپولیس در لیگ و به‌خصوص آسیا خیلی از این بهتر بود. قطعا یکی از مهم‌ترین دلایل ثبت آن شکست سنگین در بازی رفت با الهلال، همین غیبت جلال بود.

داربی85 اما غیر از نمایش اقتدار جلال حسینی در بازگشت به میادین، حاوی یک نکته جالب هم برای کاپیتان پرسپولیس بود؛ اینکه او بالاخره پیروزی در داربی تهران را هم تجربه کرد. حسینی پیش از این در 6شهرآورد برای قرمزها به میدان رفته بود که هیچ‌کدام با پیروزی این تیم به پایان نرسیده بود. جلال در لیگ دوازدهم به عضویت پرسپولیس درآمد و تا پایان لیگ سیزدهم در این تیم ماند. در این حد فاصل 4داربی برگزار شد که هر 4داربی به تساوی بدون گل انجامید. او در لیگ چهاردهم پرسپولیس را ترک کرد، پس در جریان هیچ‌کدام از دو پیروزی قرمزها در داربی‌های آن سال حضور نداشت. در لیگ پانزدهم نیز برانکو اجازه بازگشت حسینی به جمع قرمزها را نداد تا جلال داربی خاطره‌انگیز 4بر2 در مسابقه برگشت آن سال را از دست بدهد. سرانجام در لیگ شانزدهم شاهد بازگشت حسینی به پرسپولیس بودیم که قرمزها در هیچ‌کدام از دو داربی آن سال به پیروزی نرسیدند؛ بازی اول بدون گل مساوی شد و بازی دوم را استقلال 3 بر 2 برد. داربی رفت لیگ هفدهم اما بالاخره آن مسابقه‌ای بود که جلال حسینی در آن طعم پیروزی با پرسپولیس را چشید.

در مجموع حسینی تا به حال در 7داربی حاضر بوده که 5داربی بدون گل مساوی شده، یکی را استقلال 3 بر 2 برده و یکی را هم پرسپولیس یک بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشته. نکته جالب این آمار آن است که پرسپولیس در 7داربی با جلال، 6بار کلین‌شیت کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k59va

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


15+1 چهره ویژه دربی 85