تاریخ انتشار: 1396/10/10 02:46
رسانه‌های معاند وارد فاز کشته‌سازی در تجمعات آتی خواهند شد
کد خبر: 166948

ابراز نگرانی یک منبع امنیتی از مرحله بعدی اغتشاش

ابراز نگرانی یک منبع امنیتی از مرحله بعدی اغتشاش

منهای ورزش فرتاک؛ کارشناس مسایل امنیتی  درخصوص تجمعات اخیر در برخی شهرهای کشور، گفت: طبق تجربیات ما از حوادث مشابه در سال‌های گذشته، رسانه‌های ضدانقلاب برای جلوگیری از سرد شدن اعتراضات در فاز بعدی خود وارد پروژه افزایش شدید خشونت‌های خیابانی و در نتیجه پروژه کشته‌سازی در تجمعات آینده خواهند شد.

بررسی عملکرد اغتشاشگران در سال ۱۳۸۸ و سایر کشورها این واقعیت را آشکار می‌کند که با توجه به تعداد کم اغتشاشگران در خیابان‌ها آنها برای کشاندن جمعیت به صحنه احتیاج به کلیدزدن پروژه کشته‌سازی و نمایش قربانی دارند.

تحرکات، برنامه‌های آموزشی در رسانه‌های ضدانقلاب و روش‌های تکرار شده در کشورهای هدف این اقدامات؛ این واقعیت را در اذهان متبادر می‌کند که اغتشاشگران برای تکمیل پازل خود و وارد کردن کشور به فاز بعدی ناامنی بدنبال کشته‌سازی هستند.

در جریان اغتشاشات سال ٨٨ نیز شاهد موارد مشابهی چون ماجرای ندا آقاسلطان بودیم، از آغاز فاز بعدی رسانه‌های ضدانقلاب با موضوع کشته‌سازی در جریان این حوادث نگرانیم.

این رسانه‌ها و کانال‌های معاند با آموزش ساخت تسلیحات و ادوات نظیر بمب دست‌ساز و اسپری فلفل و نیز تحریک مردم برای بکارگیری از این تجهیزات و سوق دادن تجمعات به سمت خشونت‌های فیزیکی به دنبال پیشبرد اهداف خود هستند.

اقداماتی که این رسانه‌ها تاکنون در دستور کار داشتند، فاز اول عملیاتی آنهاست و در فاز بعدی برای کشاندن جمعیت بیشتر و جلوگیری از سرد شدن اغتشاشات به سمت افزایش شدید خشونت‌های خیابانی و افزایش خسارات و تلفات جانی و موج سواری بر آن خواهند رفت.

این رسانه ها به دنبال تهییج مردم برای کشاندن آنها به تجمعات از طریق اخبار تنش‌زا و هیجانی هستند، مردم باید هوشیاری خود را حفظ نموده و در دام هراس‌افکنی ضد انقلاب نیفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xamd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا و نیاز به انقلاب تابستانی