تاریخ انتشار: 1396/10/16 12:53
کد خبر: 166020

منهای ورزش/ تهدید زن 70 ساله پولدار تهرانی با فیلم سیاه !

دیوان عالی کشور، حکم تبرئه مرد بساز بفروش از آزار و اذیت زن سالخورده را رد کرد و پرونده را برای رسیدگی دوباره به دادگاه فرستاد.
منهای ورزش/ تهدید زن 70 ساله پولدار تهرانی با فیلم سیاه !

منهای ورزش فرتاک، اواخر مرداد 94، زنی 70 ساله به دادگاه کیفری استان تهران مراجعه کرد و گفت: «چند روز پیش، برای خرید یک قطعه زمین با مردی به نام سعید وارد معامله شدم. او از بساز بفروش‌های منطقه بود و من مبلغی در اختیارش گذاشتم و قرار شد خیلی زود زمین را به نام بزنیم. روز حادثه  به من زنگ زد و گفت برای مشورت بیشتر درباره معامله به دیدنش بروم. وقتی به محل قرار رسیدم، ناگهان با تهدید مرا به محلی خلوت کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. سعید از این کارش فیلم گرفت و گفت اگر به کسی حرفی بزنم، آن را منتشر می‌کند. من از شکایت منصرف شدم تا این‌که فهمیدم فیلم‌ها را به شوهر و پسرم نشان داده است. اکنون برای حفظ آبرویم، تقاضای رسیدگی دارم.»

با ثبت این شکایت، سعید دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت. او که از مجرمان سابقه‌دار است در جلسه دادگاه، اتهام آزار و اذیت را رد کرد و گفت: «من هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام. آن روز شاکی برای گرفتن مشورت درباره معامله سراغم آمد، اما هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. من بساز و بفروش هستم و نمی‌دانم چرا این جرم  را به من نسبت داده‌اند.» در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند و متهم را از تجاوز به عنف تبرئه کردند. این حکم با اعتراض شاکی مواجه شد و دیوان عالی کشور نیز آن را رد کرد و پرونده را برای رسیدگی مجدد به دادگاه برگرداند. جلسه محاکمه در آینده برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w56l5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منهای ورزش/ قبل از عقد از پسر دایی ام باردار شدم / دختر 17ساله در کلانتری چه گفت