تاریخ انتشار: 1396/12/05 21:45
کد خبر: 158650

رئیس دولت کاندیدا اختصاصی همین حزب است / انتقاد داریم اما با رضایت

نصیرزاده خطاب به نوبخت جناب دکتر نوبخت قانون دهه ۱۳۵۰ سازمان تربیت بدنی وقت جوابگوی مطالبات امروز وزارت ورزش وجوانان نیست ونیازمند بازنگری واصلاح است.
رئیس دولت کاندیدا اختصاصی همین حزب است / انتقاد داریم اما با رضایت

دکتر عبدالمهدی نصیرزاده در گردهمایی سالیانه حزب اعتدال وتوسعه استان تهران وکانون فرهنگیان ابراز داشت: ما اگر دموکراسی می خواهیم دموکراسی ابزاری می خواهد که بالاترین ابزار آن حزب است.

وی درادامه اعتدال راسیره انبیا الهی برشمرد وافزود ما بسیار خرسندیم که در حزبی فعالیت می کنیم که ریس دولت، کاندیدا اختصاصی همین حزب است وحزب اعتدال وتوسعه اولین حزبی بود که درسال ۹۲ برای کانداتوری ریس جمهوری دعوت کرد.

دبیر حزب اعتدال وتوسعه شهر تهران یادآور شد که حزب اعتدال وتوسعه بر خلاف سایر احزاب در تمام عرصه ها فعالیت داشته وبه این صورت نبوده است که تنها در زمان انتخابات بیاید شعار انتخاباتی بدهد ودیگر اثری از آن دیده نشود.

عضوشورای مرکزی حزب اعتدال وتوسعه استان تهران خاطر نشان ساخت مهم ترین چیزی که درحزب اعتدال وتوسعه مدنظر قرار گرفته شده قبل از مطرح بودن حزب منافع کشور ومردم بوده است ایشان ابراز داشت اعتقاد ما برآن است که نباید به هر قیمتی دنبال سهم خواهی بود زیرا احزاب شرکت سهامی نیستند اما انتظار داریم  که اگر  در حزب اعتدال وتوسعه واقعا نیروهای متخصص ومتعهدی وجوددارد که کم هم نیستند مسولین حزب به نهادها وسازمان ها معرفی کنند.

نصیرزاده که به عنوان چهارمین سخنرانان این همایش ودر حضور دکتر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال وتوسعه وجمعی از اعضا شورای مرکزی  به سخنرانی می پرداخت در بخش دوم سخنان خود به اقدامات ارزشمند دولت دوازدهم در حیطه ورزش وجوانان اشاره کردوافزود جا دارد از همین تربیون هم خدا قوتی به جناب دکتر نوبخت عرض کرده باشم چون که امروز بودجه سال ۹۷ به تصویب نمایندگان محترم مجلس رسید وهم اینکه  ازشفافیتی که در بودجه امسال وجود داشت تقدیر وتشکر کنم  .

نصیرزاده افزود نمی توان به راحتی از اقداماتی همچون نظامند نمودن فعالیت های سازمان های مردم نهاد ،رایگان نمودن استفاده از اماکن ورزشی برای دانش آموزان ودانشجویان ، افزایش سرانه فضای ورزش کشور ،افزایش مشارکت مردم درورزش ،توجه ویژه به ورزش بانوان ،کسب عناوین جهانی برای اولین بار دررشته های والیبال ،وزنه برداری تیراندازی با کمان و...گذشت اما انتقاداتی هم وجود داردکه می توان به عدم بهره گیری از جوانان متخصص ، اشاره داشت.

ما خواستار بکارگیری جوانان شدیم اما نه جوانان غیر متخصص

 نصیرزاده خطاب به نوبخت جناب دکتر نوبخت قانون دهه ۱۳۵۰ سازمان تربیت بدنی وقت جوابگوی مطالبات امروز وزارت ورزش وجوانان نیست ونیازمند بازنگری واصلاح است.

نصیرزاده در بخش پایانی سخنان خود به  انتخابات فدراسیون های ورزشی اشاره کرد وافزود با این قانون هرکسی که ریس فدراسیون شود تا آخر عمر اگر بخواهد ریس فدراسیون خواهد ماند واین امر مانع ورود ایدهای نو وخلاقیت در فدراسیون ها می شود کماکه امروز شاهد این موضوع هستیم که فدراسیون های ما با یک سبک مدریت سنتی به حیات خود ادامه می دهند  که این می طلبد وزارت ورزش فکری برای این امر بنماید.

وی درانتها افزود با تمام توان وبدون هیچ چشم داشتی در کنار دولت خواهیم ماند وهستیم برآن عهدی که بستیم.

1452553_964


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ww66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری از آخرین مرحله اردوی انتخابی تیم  بسکتبال سه نفره دانشجویان ایران